"A könyvek olyanok, mint a tükör: mindenki azt látja bennük, amit a lelkében hordoz."

13:26

Végre végeztem a vizsgáimmal és van szabad időm az olvasásnak szentelni a szabad időm, mintha eddig nem lett volna mindig egy két lopott perc , hogy egy újabb könyv világába merüljek. Ismerős mindenkinek a magába mondogatott szavak. Csak még egy oldal, még ezt a fejezetet befejezem.
Júniusban igencsak  nekilódultam , ami a könyvvásárlást illeti, de egy "könyvmolynak" nem szabad betévednie egy könyvesboltba :)
A következőkben, szeretném megosztani veletek, a könyvekkel kapcsolatos tapasztalataimat, a kedvenc regényeimet és az olvasási élményeimet. Remélem, hogy akár velem együtt olvastok,ugyanis kíváncsi vagyok a ti véleményetekre is!




 Ez az én kis Júniusi gyűjteményem, a következőkben többek között ezeket és más könyveket fogok értékelni és elmondani én hogyan is láttam a bennük megbúvó történetet. Már most elárulom, több kedvencem is van, de erről majd később. Ne felejtsd minden egyes könyvvel, több leszel egy kicsit. Olvass, mert különleges érzések tudója lehetsz, mert egy könyvhöz te magad is kellesz!!





You Might Also Like

0 megjegyzés