Disney Book TAG

11:05

Köszönöm Lexának a kihívást erre a Book Tagre, már régóta szemezgettem vele. Úgyhogy vágjunk is bele.

1.  A Kis Hableány: Egy karakter, aki kilép a megszokott komfortzónájából, mint „hal a vízből”.

Számomra egyértelmű volt, hogy kit fogok választani. Emma az Elakadó lélegzetből az a lány, aki számomra a legnagyobb lépést teszi meg. Ugyanis a visszahúzódó, félénk lány, aki igyekszik láthatatlanná válni, egyszer csak megismerkedik Evannel, akinek hatására kilép a komfortzónájából és elkezd élni.

2.  Hamupipőke: Egy karakter, aki jelentős változáson megy keresztül.

Sokáig gondolkodtam, de megtaláltam a legtökéletesebb karaktert, mégpedig Celeste személyében. A Flat Out Love- Szeretni bolondulásig könyvben ismerhetjük meg. Celeste megpróbálja pótolni a bátyját. Igen meglepő szokási vannak, de idővel és Julie segítségével, lassacskán újra egy fiatal lány lehet, akinek sikerül megküzdenie a múlt árnyaival.

3.  Hófehérke: Egy könyv vagy sorozat, amiben nagyon különböző karakterek vannak.


Nem volt kérdés, hogy az Összetört glóriák sorozatot választom, hiszen annyi különböző karaktert kapunk. Minden megvan benne, amire egy olvasónak szüksége van. A karakterek képviselik a jó és rossz oldalt, a humort, bátorságot, félénkséget és sorolhatnám. Egy biztos te is megtalálod a te szívedhez legközelebb álló karaktert, hiszen olyan színes a felhozatal.

4. Csipkerózsika: Egy könyv, amin majdnem elaludtál.

Nem tudok konkrét könyvet mondani, hiszen általában igyekszem megválogatni mit olvasok, így nagyon ritkán futok bele, hogy olyan könyv kerüljön a kezembe, ami untat. Általában mindig a kötelező olvasmányokkal voltam így, nem szerettem kényszerből olvasni. Így volt, hogy csak nyögvenyelősen sikerült végeznem egy-egy könyvvel.

5. Az oroszlánkirály: Egy karakter, akivel valami traumatikus, durva dolog történt gyerekkorában.

Annyi könyv közül választhattam volna, hiszen most sok ilyen témájú történetet olvashatunk. Mégis Callie, Kayden és a véletlenre esett a választásom, mert ebben nem csak egy szereplő élt át traumát. A legtöbb szereplő hordozz magában valami titkot, amelynek egy korábbi esemény az oka. Callie, Kayden, Seth és Luke is küzd a saját démonjaival.


6. Szépség és a Szörnyeteg: Egy szörnyen hatalmas könyv, amitől az elején tartottál, de miután elolvastad nagyon tetszett.

Nem mondanám, hogy szörnyű vastag könyv, de azért nem 300 oldal. Jodi Picoult-Vezeklés című könyvétől azért tartottam, mert már olvastam az írónőtől és tudtam nem könnyű témákat szokott feldolgozni. Ez a könyv pedig teljesen meglepett, a történet nagyszerű, de csak lassan olvastam, mert időre volt szükségem, hogy feldolgozzam.

7. Aladdin: Egy karakter, akinek teljesül a kívánsága, legyen ez jó, vagy rossz.

Elsőre nem tudtam ki is a megfelelő karakter, de utána eszembe jutott Callie, a Csábítás kilenc szabálya könyvből. Callie ugyanis felállít egy igen merész listát, amelyet véghez akar vinni. A tervét sikeresen véghez is viszi, így teljesül minden kívánsága és talán egy olyan is, amelyet titkon, nagyon is remélt.
 

8.  Mulán: Egy karakter, aki másnak tetti magát, mint ami valójában

Itt a kihasznált alkalom jutott eszembe, ahol a főszereplő amnéziával küzd, miközben titkol valamit. Nekem ebben a könyvben, egyik szereplő sem önmagát adta, ezért esett erre a választásom.

9. Toy Story: Egy könyv, aminek azt kívánod, hogy bárcsak valójában is élnének a szereplői


Mivel nagyon szeretem a történelmi korokat, a báli ruhák és bálok gondolatát. Így a választásom Julia Quinn - És boldogan éltek könyvére esett. Nagyon a szívemhez nőttek a karakterek és én is szívesen lennék a Bridgerton család tagja.


10.  Disney Leszármazottak: A kedvenc gonosztevőd, vagy erkölcsileg nem egyértelmű karaktered.

Nem, vagyok oda a gonosztevőkért, talán csak a rosszfiúkért  :)  

You Might Also Like

0 megjegyzés