Carrie Cooper : A szemtanĂș

13:24


RĂ©gĂłta kĂ©szĂŒltem mĂĄr elolvasni ezt a könyvet, de valahogy minidig csak tolĂłdott, most viszont a folytatĂĄssal a kezemben indultam neki Lili kalandos Ă©letĂ©nek. ImĂĄdtam Ă©s követelem a tovĂĄbbi törtĂ©neteket az Ă­rĂłnƑtƑl.

Ki ne vĂĄrnĂĄ repesve, hogy beteljesĂ­thesse gyermekkori vĂĄgyĂĄt?
Hogy kiszakadva a hĂ©tköznapok egyhangĂșsĂĄgĂĄbĂłl vĂ©gre nekivĂĄghasson egy kalandos vilĂĄg körĂŒli Ăștnak?
Lili Green izgatottan kĂ©szĂŒl a rĂ©gĂłta szervezett utazĂĄsra. ÖsszekĂ©szĂ­tett csomagokkal Ă©s Ășj Ă©lmĂ©nyek remĂ©nyĂ©vel vĂĄg bele az indulĂĄs elƑtti utolsĂł munkanapjĂĄba. Ám egy pillanat alatt minden a feje tetejĂ©re ĂĄll, amikor Lili egy bƱncselekmĂ©ny szemtanĂșjĂĄvĂĄ vĂĄlik, Ă©s ezĂĄltal egy bĂ©rgyilkos cĂ©ltĂĄblĂĄjĂĄnak közepĂ©re kerĂŒl. A teljesen fĂ©lresiklott utazĂĄs pedig immĂĄr nem a szĂ©p emlĂ©kek gyƱjtĂ©sĂ©rƑl, hanem az Ă©letben maradĂĄsrĂłl szĂłl.
Carrie Cooper kalanddal, érzelemmel, humorral és våratlan fordulatokkal teli története sorån végigizgulhatjuk, hogy egy teljesen hétköznapi låny mit tesz olyan cseppet sem mindennapi helyzetek sodråsåban, amelyek végérvényesen megvåltoztatjåk az életét.

Idézetek:
„…csak arra vĂĄgytam, hogy egy kicsit felpörgessem az egyhangĂș kis Ă©letemet. KalandokrĂłl ĂĄbrĂĄndoztam. HĂĄt most megkaptam! Az Ă©let gondoskodott rĂłla. BĂĄr azt hiszem, hogy valamit nagyon elnĂ©zhettek odafent, mert amilyen dolgok mostanĂĄban törtĂ©nnek velem, egyĂĄltalĂĄn nem szerepeltek a kĂ­vĂĄnsĂĄglistĂĄmon.”
– Hogy ti, fĂ©rfiak, milyen kiszĂĄmĂ­thatĂłak vagytok! – mondta a lĂĄny halkan, halvĂĄny mosollyal az arcĂĄn. – Egy jĂłl megvĂĄlasztott ruha, Ă©s a figyelmeteket mĂĄris egy bizonyos irĂĄnyba lehet terelni. Ezen a tĂ©ren legalĂĄbb sosem okoztok csalĂłdĂĄst.” 
HiĂĄba volt tisztĂĄban azzal, hogy milyen ember is valĂłjĂĄban, a teste egyĂĄltalĂĄn nem foglalkozott az agyĂĄban elraktĂĄrozott informĂĄciĂłkkal, Ă©s ugyanolyan hevesen reagĂĄlt a fĂ©rfi közelsĂ©gĂ©re, mint korĂĄbban. Mi az, hogy egy ilyen gyilkos gazember nagyobb befolyĂĄst gyakorol a testĂ©re, mint a sajĂĄt elmĂ©je?!”
 „Ɛ csak egy hĂ©tköznapi lĂĄny, hĂ©tköznapi reakciĂłkkal, Ă©s mĂĄr Ă­gy is elĂ©g csapĂĄst kellett elviselnie az elmĂșlt napokban, hetekben.”

Soha Ă©letĂ©ben nem alĂĄztĂĄk mĂ©g meg ennyire. Gyakorlatilag eldobtĂĄk, pontosabban kidobtĂĄk, mint egy hasznĂĄlt zsebkendƑt. IszonyĂș Ă©rzĂ©s volt.”


ImĂĄdom Julie Garwood törtĂ©netei Ă©s összessĂ©gĂ©ben az összes olyan könyvet, melyben szerepe van valamilyen nyomozĂłs sztorinak. Carrie Coopernek pedig sikerĂŒlt a szĂĄmomra nagy kedvenc nyomĂĄba lĂ©pnie Ă©s alig vĂĄrom, hogy Ășjabb Ă©s Ășjabb törtĂ©netĂ©t olvashassam. 

A szemtanĂș tele van izgalommal, fordulattal, Ă©rzelemmel, Ă©s egy kis piszokkal, mely elengedhetetlen ezekhez a törtĂ©netekhez. Emellett imĂĄdtam a karaktereket, akiknek megvolt a sajĂĄt szemĂ©lyisĂ©gĂŒk, Ă©s tökĂ©letesen jĂĄrultak hozzĂĄ egy ilyen fantasztikus Ă©s letehetetlen könyvhöz.

Lili Green, egy olyan nƑi fƑszereplƑ, aki kĂ©pes mindig meglepetĂ©seket okozni Ă©s az egyszerƱ hĂ©tköznapi Ă©letĂ©bƑl egy pillanat alatt felfordulĂĄst csinĂĄlni. MĂ©gis van benne valami hihetetlen erƑ, hatĂĄrozottsĂĄg Ă©s önĂ©rzet. ImĂĄdtam Ă©s szĂ­vesen Ă©ltem bele magam az Ƒ karakterĂ©be, egyszer se gondoltam, hogy hiteltelen lenne szĂĄmomra, Ă©ppen annyira törĂ©keny, Ă©s Ă©ppen annyira erƑs, ahogy annak lennie kell. Egy valami Lilivel kapcsolatban azonban biztos, szereti beleĂŒtni az orrĂĄt mindenbe Ă©s ezzel bajba sodornia magĂĄt. 

Mivel a fĂŒlszöveg is sejtette, hogy itt igenis erƑs romantikus szĂĄlat is kapunk, Ă©ppen ezĂ©rt nem hiĂĄnyozhattak a sĂĄrmos fĂ©rfi karakterek sem. Az elejĂ©n teljesen biztos voltam, hogy az ellenĂĄllhatatlan FBI ĂŒgynök, John Fuller lesz az a karakter, aki utĂĄn majd vĂĄgyĂłdik a kedves olvasĂł, de az Ă­rĂłnƑ itt is egy remek fordulatot vitt a törtĂ©netbe. John ugyanis kicsit bunkĂł Ă©s szĂłkimondĂł, nƑcsĂĄbĂĄsz szemĂ©lyisĂ©gĂ©vel megfelelƑ fƑszereplƑ is lehetett volna, de megjelent egy mĂ©g ellenĂĄllhatatlanabb Ă©s termĂ©szetesen Ă­zig-vĂ©rig rosszfiĂș. 

Nikosz Sztatopuloszszal sokĂĄig nem tudtam zöld ĂĄgra vergƑdni, sokĂĄig nem tudtam Ƒt hova helyezni, de lĂĄthatatlanul lopta be magĂĄt nem csak Lili szĂ­vĂ©be, de az enyĂ©mbe is. Volt benne valami kettƑssĂ©g, hiszen egyszerre veszĂ©lyes, vonzĂł, intelligens, de közben gyengĂ©d Ă©s gondoskodĂł.

A krimi szĂĄl is tökĂ©letesen kidolgozott, megfelelƑ mennyisĂ©gben kapjuk meg az izgalmakat, fordulatokat. SƑt nĂ©ha olyan meglepetĂ©sekkel szembesĂŒlĂŒnk, amitƑl csak kapkodjuk a fejĂŒnket. Nem unatkoztam egy pillanatra sem, hiszem a drogoktĂłl kezdve gyilkossĂĄgon ĂĄt, fenyegetƑ alvilĂĄgi szemĂ©lyekig mindent megkaptam.

ƐszintĂ©n imĂĄdtam a törtĂ©netet, ahol a krimi megfelelƑ romantikĂĄval, fordulattal Ă©s Ă©rzelemmel volt fƱszerezve, tökĂ©letesen kidolgozott karakterek tettĂ©k mĂ©g Ă©lvezhetƑbbĂ© ezt a fantasztikus könyvet. Az Ă­rĂłnƑ pedig megfelelƑ mĂłdon szƑtte a szĂĄlakat Ă©s mindannyiunk szĂĄmĂĄra ĂłriĂĄsi meglepetĂ©ssekkel zĂĄrta Lili törtĂ©netĂ©t, Ă­gy garantĂĄlom, hogy szomjazni fogsz a folytatĂĄsra.

ÉrtĂ©kelĂ©sem:

You Might Also Like

1 megjegyzés

  1. Ez egy csodĂĄlatos törtĂ©net! Minden sorĂĄt imĂĄdtam! ÖrĂŒlök, hogy neked is tetszett!:))

    Puszi:
    Barby

    VålaszTörlés