Keri Smith : Nyírd ki ezt a naplót #2

14:06

Újra nekifogtam és újabb oldalakat nyirbáltam, illetve töltöttem meg élettel és játékossággal. Szeretek ezzel a könyvvel foglalkozni, ugyanis teljesen kikapcsol. Nem törekszem arra, hogy egy mesterművet alkossak minden oldalon, de jó érzés, ha néha utat engedek a kreativitásomnak és megszegek egy-két szabályt.

Kiadó: Maxim Kiadó
Oldalak száma: 224
Kiadás éve: 2016

Mindig azt mondták, hogy vigyázz a könyveidre? Most felejtsd el! Ha van benned egy kis romboló hajlam, hogy összegyűrj, szétvágj, átlyukassz vagy összekoszolj egy könyvet, eljött a te időd. Végre itt egy könyv, amivel azt tehetsz, amit csak akarsz. Sőt utasítanak rá… 
Keri Smith zseniális alkotása, mely több millió példányban kelt el már világszerte, megmozgatja a fantáziádat, elragadja a képzeletedet, és úgy érezheted, te is képes vagy valami hihetetlen dolgot létrehozni. 
Győzd le a félelmedet az üres oldalak iránt, és tapasztald meg az igazi kreativitást!


1.         Talán még az első alkalommal kellett volna ezt az oldalt megmutatni. Egy egyszerű feladatnak tűnik, hogy beszámozzuk az oldalakat, de úgy éreztem egy kicsit tovább játszok vele. Úgyhogy ez a színkavalkád született meg belőle, amit nagyon imádok az élénk színei miatt, egyszerűen jó ránézni, mert vidámságot kelt.

2.         Hogy ne csak pontokat kelljen átszurkálnom, így előbb lufiakt festettem fel a pontok helyére. Majd, mint egy kisgyerek céloztam és nekiestem kilyukasztani őket. Elmondhatom, így nagyobb móka volt és ennek az oldalnak is imádom a színeit. Igyekeztem a feladathoz megfelelő vidám és harsány színeket találni.

3.         Bizony ezt az oldalt láthattátok már, de akkor is hangsúlyoztam, hogy  a rombolásommal ne m ért minden véget, ugyanis a tépet csíkokból is lehet valami nagyszerűt alkotni. Így született meg négy színnel ez az oldal. Talán az egyik kedvencem is lett ezáltal.

4.         Körök. A végtelenséget szimbolizálva. Kicsit, nagyok, vagy még nagyobbak. Egyszerűen fogtam egy körzőt, majd köröket kezdtem rajzolni, minden koncepció nélkül. Végül megerősítettem a körvonalakat és kiszíneztem őket.

5.         Ez az oldalnak  a terve már akkor megszületett a fejembe, amikor először megláttam az utasítást. Viszont sokáig gondolkodtam, melyik szó is kerüljön végtelenül sokszor leírva erre a lapokra. Végül a SZERETET szóra esett a választásom, hiszen ez az egyik legszebb magyar szavunk és nem mellesleg a jelentése is különleges. Hiszen a szeretet minden pillanatban jelen van az életünkben.

6.         Nekiültem és készítettem egy színes fonalokból álló „pórázt” ennek a naplónak. Majd fogtam a könyvecskémet és sétálni mentünk. Érdekes volt az az egy biztos, kicsit olyan érzés, amikor kilöknek  a komfortzónádból. Volt köztetek, aki esetleg nyilvánosan is sétálni vitte az új házi kedvencét? Én bevallom, csak a házon belül kerítettem sort erre a feladatra.

7.         Igen, most már a naplóm úgy illatozik, mint én. Ugyanis az egyik kedven illatommal itattam át ezt az oldalt. És igen mikor itt kinyitom, mindig megcsap ez a fantasztikusan finom parfüm illat. Azt hiszem sokszor fogom még szagolgatni. Remélem senki sem fog bolondnak nézni, ha mélyet szippantok majd a naplóból.

8.         Aki még most kezdi kinyírni a saját naplóját, annak azt tudom ajánlani, ez a feladat az elsők között legyen, ugyanis, az oldalak már nem akartak úgy egymáshoz simulni, hogy könnyen kidíszítsem a könyv éleit is. Kicsit megküzdöttem a feladattal, de azért összességében elégedett vagyok a végeredménnyel.

9.         Igencsak rongálós bejegyzés született most, nem elég, hogy megsétáltattam a könyvet, de keresztül csúsztattam egy hosszú folyosón. Nem, nem egyszer. Ha már rongálunk, akkor tegyük azt teljes erőbedobással és még nincs vége.

10.     Felakasztottam. Jól hallottátok, fogtam a kis pórázon keresztül a naplót és meghintáztattam. Jobbra- balra és vissza. Persze néha odaütközött a falnak, asztalnak. De végül is ez volt a feladat, nem?

Remélem élveztétek ezt a bejegyzést is. Köszönöm a Maxim Kiadónak továbbra is, hogy kinyírhatom a saját  naplómat.

You Might Also Like

0 megjegyzés