Borsa Brown: A maffia ágyában ft. Lexa Nyereményjáték!!

10:13



A Thinking About You és a Le Monde des Livres bloggerei, Lexa és Nello szövetséget kötöttek Borsa Brown : A maffia ágyában című könyv népszerűsítésének érdekében. Először is, mit kell tudnod a két bloggerről és a kezdeményezésről? A két blogger, Lexa és Nello nagyon szeret olvasni és blogolni. Most bizonyára meglepődtél, hiszen könyves bloggerek! Na és nem mellesleg imádnak magukról E/3-ban bevezetőt írni. A kezdeményezés pedig abból az elvből született, hogy ahogyan az emberek, úgy a könyves bloggerek is más szemszögből látják a világot és az adott könyveket, ami természetes és különös is egyben, ezért is milyen érdekes lenne összehasonlítania az olvasóknak a két nézetet, a két véleményt. Végezetül, ha a kíváncsi vagy, hogy hogyan vélekedik  két blogger ugyanarról a könyvről, tarts velünk! 
Két blogger - Egy könyv. 



Mindig él bennem, hogy amikor először találkoztam ezzel a könyvel, és elolvastam a címét, arra gondoltam, hogy egy újabb külföldi erotikus regény jelent meg. Mekkorát tévedtem. Hiszen egy csodálatos magyar írónő munkáját olvashattam. Egyszerűen levett a lábamról ez a könyv, olyannyira, hogy azonnal szükségem van a folytatásra is.


Suzanne Roberts körül megfordul a világ: viharos gyorsasággal veszít el mindent és mindenkit maga körül, ami és aki addig fontos szerepet töltött be az életében. Szerencséjére a sors kárpótolja őt mindenért: megajándékozza Massimo, az ellenállhatatlan, művelt és jómódú ügyvéd szerelmével, aki rögvest szülővárosába, Palermóba röpíti álmai asszonyát. Itt véget is érhetne ez a romantikus történet… a happy end ezúttal mégis elmarad. Szicíliáról ugyanis kiderül, hogy távolról sem a képzelet mesés birodalma, s lassan Massimóról is lehull az álarc…
Lesz-e kiút az érzései között őrlődő, bántalmazott hősnő számára? Van-e szabadulás a maffia hálójából? És egyáltalán: hol van a határ szerelem és gyűlölet között?
„A gyűlölet is szeretet, csak épp fejtetőre van állítva. A szeretet igazi ellentéte a félelem” – adja meg a választ Osho, és e tantétel igazságát nem is bizonyíthatná hitelesebben e könyv.
BORSA BROWN lélektani folyamatokat is boncolgató, letehetetlen regénye feltárja, milyen pokoli mélységekbe és paradicsomi magasságokba juthat férfi és nő, ember és ember kapcsolata.
Idézetek:

Ha ekkor valaki megkérdezte volna, mit érzek iránta, valószínűleg azt felelem: a magam módján szeretem.”

„A gyűlölet és a szerelem valóban közel áll egymáshoz, ezzel az alapigazsággal ekkor szembesültem. Gyűlöltem ezt az embert, azért, mert bűnöző volt, és mert engem ennyire megalázott – de határtalan szerelmet is éreztem iránta."

„Ne felejtsd el, a tűz sokkal veszélyesebb, mint a langyos víz.”

„Ő is férfi. Ezzel szerintem mindent elmondtam. Csábítható, tehát csábítsd!”

„Ha egyetlen szóval kellene őt jellemeznem, annyit mondanék: vezér. Vezér, mert elvezetett engem a szerelem ösvényein a teljes boldogsághoz – és vezér, mert megmutatta az utat a pokol legmélyebb bugyraiba.”

„Amikor a hétköznapi életünket éljük, sohasem gondolunk arra, hogy bizonyos dolgok megtörténhetnek velünk. Aztán egyszer csak ott találjuk magunkat a világ közepén, egyedül a fájdalmunkkal, és az életünk úgy pereg le előttünk, mintha film volna. Az én életem nem film volt. Valóság. Valóságos szerelem, valóságos halálfélelem.”

                         ˜  ̊  ˜
Annyian ajánlottátok már nekem a Maffia sorozatot, én meg folyamatosan csak halogattam, hogy belekezdjek. Azonban ha a legelején tudom, hogy rám egy ilyen fantasztikus történet vár. Már régen kiolvastam volna, sőt mint most is követelném a következő részt.

Igazából fogalmam se volt, hogyan is fog a Maffia szerepet játszani ebben a történetben. Vártam egy női-férfi macskaegér játékot, jó sok romantikával és vággyal megfűszerezve. Ehelyett kaptam egy feszültséggel teli, romantikus kapcsolatot, melynek hátterében ott húzódik a sötétség.

Suzanne, egy fiatal nő, aki szépségével leveszi a férfiakat a lábukról. Tudja, hogy bármit elérhet és ki is használj a lehetőségeit. Egyetlen érzelem sem mutatkozik meg kapcsolataiban, egyetlen célja, hogy biztos támaszt keressen, aki támogatja őt. Egészen addig a pillanatig, míg össze nem találkozik egy Férfival, aki felforgatja az életét, és a lelki világát. Massimo, ízig-vérig olasz férfi. Olyan, akiért a nők odavannak. Befolyásos ügyvédként, tudja, hogy bármit megszerezhet magának. Neki pedig egy nő kell, mégpedig Suzanne. Kettőjük kapcsolata bonyolult, szenvedélyes és mély. A szerelem igazán most talál rá mindkettőjükre. A kérdés mennyire is erős ez a kötelék, amely közöttük kialakult? Képes túlélni Szicília legveszélyesebb bűnhálózatát is?

Amikor halljuk azt, hogy a szerelem vak, sokszor nem hiszünk benne. Ez a történet viszont betekintést enged nekünk, amikor egy nő és egy férfi szerelme és vágya az egyetlen, amely összetartja őket. Hogyan képes egy nő minden felett szemet hunyni, csak azért, mert szeret egy férfit? Biztosan van olyan, aki tudja erre a választ. Suzanne, ugyanis a fenyegetések, verések, fájdalmak ellenére is ugyanolyan szerelemmel ég Massimo iránt, mint az első pillanatban. Számos lélektani elemzés kerül középpontban, ebben a könyvben. A jó és rossz oldal, a szerelem és gyűlölet, élet és halál.

Ha kíváncsi vagy arra, hogyan lehetséges együtt élni a Maffia egyik tagjával, milyen az élet, amelyet örök rettegésben töltesz. Mennyit képes elviselni a szerelem. Hol az a pont, amikor már az életedért kell menekülnöd, de minden egyes megtett lépéssel ugyanúgy meghalsz. Egy fantasztikus, érzelmes, veszélyes és magával ragadó történet, egy magyar írónő tollából. Hidd el, ha egyszer a Maffia bűvöletébe kerülsz, te se menekülhetsz!
Olvasd el Lexa, hogyan vélekedik a könyvről!

Értékelésem:



                        
Nyereményjáték


Az értékelés alapján kedvelt kaptál a könyvhöz? Vagy csak simán szereted a romantikus könyveket és tennél vele egy próbát? Akkor itt van a nagy lehetőséged, hiszen most megnyerheted Borsa Brown trilógiájának első kötetét, A maffia ágyában-t dedikálva és a könyv mellé kapsz egy nagyon exkluzív ajándékot: egy Borsa Brown bögrét is! :)

Mit kell tenned a nyereményekért? 

1. Lájkold a Thinking About You Facebook oldalát!
2. Lájkold a Le Monde des Livres Facebook oldalálát!
3. Lájkold a fantasztikus Álomgyár Kiadó Facebook oldalát, hiszen ők támogatják a nyereményjátékot!
4. Lájkold a csodálatos író Borsa Brown Facebook oldalát, hiszen ő írta meg a történetet!
5. A vendégkönyvbe (KATTINTS IDE) írd meg véleményed a blogról, a kezdeményezésről és egy kis érdekesebb témáról: Hogyan viszonyulsz a magyar alkotókhoz?
4. Lájkold és oszd meg Facebookon a nyereményjátékot hirdető bejegyzést, hogy minél több rajongóhoz eljusson a hír!

a Rafflecopter giveaway

You Might Also Like

0 megjegyzés