Cover Reveal #3 - Jessica Park: Lélegezz velem!

19:00

Hamarosan érkezik Jessica Park legújabb könyve. Az írónő korábbi könyve a Flat Out Love - Szeretni bolondulásig már nagy sikert aratott az olvasók körében. Lélegezz velem, egy újabb nagyszerű alkotás szerelemről és gyógyulásról.


Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó Kft.
Eredeti cím: Left Drowning
Fordító: Komáromy Rudolf
ISBN: 9789633993675
Elit start: 2015.12.01
Várható megjelenés: 2015.12.04

Szülei halála után Blythe McGuire-t magával rántja a gyász, alig tud a felszínen maradni, miközben a Matthews Egyetemen az utolsó évén igyekszik átvergődni. Aztán egy véletlen találkozás mindent megváltoztat: tagadhatatlan vonzalom ébred benne a sötét hajú végzős, Chris Shepherd iránt, akinek a múltja talán még sajátjánál is bonyolultabb. Ahogy a kapcsolatuk elmélyül, Chris magához téríti a lányt a bódulatból, ami azóta fojtogatja, hogy egy tűzeset megfosztotta a fél családjától. Blythe gyógyulni kezd, lassan meg is szereti a fiút, aki segít neki új utakat találni a gyönyörhöz és önmaga felfedezéséhez. Ám miután Blythe nyugodtabb vizekre evez, rádöbben, hogy Christ még mindig nyomasztja családjának fájdalmas múltja. A sötét örvények a mélybe húzzák a fiút, és talán Blythe az egyetlen, aki megóvhatja a vízbe fúlástól.

A szerzőről:

Jessica Park már most is a Rubin Pöttyös sorozat egyik legnépszerűbb szerzője, a Flat Out Love kötetekkel már sok magyar olvasó szívét elnyerte.Az írónő Boston környékén nőtt fel és a minnesotai Macalester főiskolára járt. Miután négy évet töltött a fagyos északon, ahol megszenvedett egy emlékezetes halloweeni hóvihart, visszatért a keleti partra. Jelenleg New Hampshire-ben él férjével, fiával, Fritzy és Finn nevű kutyáival és egy önző macskával. Amikor éppen nem ír, más függőségeinek hódol: Facebook lóg és kávét iszik.

Amikor megláttam, hogy újabb könyve jelenik meg az írónőnek, egyből tudtam, hogy ezt nekem be kell szerezni. Imádom az írónő stílusát és az eddigi könyvei nagy kedvencek közé kerültek. A könyv témája is pont olyan, amiért oda vagyok. Nem mellesleg szerintem a borító is fantasztikusan sikerült. Nagyon tetszenek a színek, a hangulata, biztos, hogy az én könyves szekrényemen is megtalálható lesz.

Exkluzív részlet

– Fulladoztál. Újra bólintok.
– És még most is vergődsz, hogy levegőhöz juss. Igaz.Szüntelenül azért küzdök, hogy a felszín közelében maradjak. Épp csak annyi a levegőm, hogy ne merüljek végleg víz alá, de ahhoz nem elég, hogy boldoguljak.
– Hát tessék. Lélegezz! Csak lélegezz! – tekeri föl a hangerőt, és megsimogatja a fejemet. Szeretném elmondani neki, hogy az elmúlt négy év fájdalma következményekkel járt, és nem biztos, hogy tudok önállóan lélegezni. 
– Tiéd az itt és most – győzköd Chris. – Tiéd a jövő. Bánj el a múlttal, hogy ne kelljen többé hátrafelé nézned. Ez csak fájdalom. Mélyet sóhajtok, és megint ránézek.
– Ez csak fájdalom – ismétlem.
– Az. –A fülem mögé tűri a hajamat, és elakad a lélegzetem, elönt a forróság. Chris érintése semmihez sem hasonlítható, amit valaha is éreztem, saját gyötrelmem az érintése hevességével kombinálva összezavarja az agyamat. – Igen, az, Blythe.
– Csak lélegezzek? – bököm ki nevetve.
– Nagyjából.
– Te azt tetted?
– Igen. Kirángattam magam a pokolból. Elbántam vele, és továbbléptem. Te is továbbléphetsz. Nincs az az isten, hogy leállítsam magam. Elkapom a pólója elejét, és magamhoz rántom, hogy az ajkunk majdnem összeér.”


You Might Also Like

0 megjegyzés