Hello New Year - Eredmények, tervek és könyvek #3

18:10

Először is szeretnék mindenkinek Sikerekben Gazdag Boldog Új Évet kívánni! Köszönöm, hogy velem tartottatok, remélem a jövőben is számíthatok rátok. Igyekszem újra felvenni a fonalat és további könyveket bemutatni nektek, szeretném, ha sokkal több könyv értékelése kerülne fel a jövő évben. Úgy érzem, a lelkesedésem így másfél év távlatából is töretlen. Az igazság hogy voltak nehezebb időszakok, akár beszélhetnénk az elmúlt hónapokról is, de ti kitartottatok mellettem és ezért nagyon hálás vagyok.


Jöjjön egy kis összegző számadat :
146 blog feliratkozó  
410 Facebook kedvelő
Közel 20 000 oldalmegtekintés
57 bejegyzés 

Sorolhatnám a számokat tovább, de inkább mesélnék arról, hogyan is alakult ez az év. Közel egy éve volt, hogy nagy félelemmel írtam A.O. Esthernek, egyik facebookos felhívása kapcsán. Nem mondom, hogy elszállt volna a félelmem, amikor megkaptam a válaszlevelet. Eszter azonban hitt abban, amit csinálok, és ennek köszönhetem, hogy megismerkedtem a lenyűgöző személyiségével és munkásságával. Ezek voltak az első komolyabb lépések a blog életében. Büszke voltam, hogy sikerült mindezt elérnem. Május környékén pedig újabb segítséget kaptam Hédi, a Thinking About You bloggerétől. Hédi segítségével kerültem kapcsolatba a FUMAX, az Álomgyár, valamint a Mogul Kiadókkal. A bizalmat ezúttal is szeretném megköszönni a Kiadóknak. Nélkülük nem tudtam volna ennyi fantasztikus könyvet olvasni és bemutatni nektek. Továbbá csodálatos magyar írókkal ismerkedtem meg, akik gondolnak rám így újév alkalmával is. A nagy áttörés pedig alig pár hónapja történt. Elindult ugyanis a Prológus, amelynek én is tagja vagyok. Remélem hallottatok már rólunk, ha nem akkor tessék benézni hozzánk. Nagy feladat előtt állok és állunk mindannyian. Szeretném a jövőben jobban kivenni ott is a részem, de ez a mostani időszak nem engedte meg. Tudom nem lesz egyszerű ennyi helyen helytállni, de egy biztos a Le Monde des Livres nem fog háttérbe szorulni. Dióhéjban ennyi lenne, egy év történése. Térjünk rá arra, hogy milyen célokat tűztem ki a következő évre.

Elsősorban igyekszem csökkenteni a várólistámat, amin nagyon sok könyv felhalmozódott. Illetve mint már említettem nagyon sok érdekes és új jellegű bejegyzést hozni. Most pedig jöjjenek azok a könyvek, amit mindenképp szeretnék elolvasni jövőre.

♥ Jennifer Niven: Veled minden hely ragyogó
♥ Mary E. Pearson: Az árulás csókja
♥ Nina George: Levendulaszoba
♥ Rebecca Donovan: What If – Mi lenne, ha…
♥ Ruta Sepetys: Árnyalatnyi remény
♥ Vincent & Vincent: Nincs új a nap alatt
♥ Jessica Park – Flat out Celeste
♥ Jessica Park – Lélegezz velem
♥ Carina Bartsch: Cseresznyepiros 




You Might Also Like

0 megjegyzés