Hello New Year - Kedvenc könyves párok #2

13:20

Itt a folytatás. Először a kedvenc nő és férfi karaktereimet szerettem volna bemutatni, de egyszer csak eszembe jutott, inkább legyenek az idei év kedvenc „szerelmes párjai”. Lesz egy kakukktojás a felsorolásban, de őket nem tudtam kihagyni ebből a listából. Akinek ismerős lenne a szereplők jellemzése, ne aggódjon, valóban olvasta már korábban a blogon, hiszen onnan csipegettem nektek.



1. Gabriel St. John  ♥  Lady Calpurnia Hartwell 

Nem véletlenül került be ez a könyv a nagy kedvenceim közé. Ennek az egyik oka a fantasztikus karakterek. Már korábban is találkozhattatok Gabriellel és Callievel a blogon, most újra beküzdették magukat a kedvencek közé.

Callie mindeddig igazi hölgyként viselkedett, soha nem szegett meg egyetlen szabályt sem, mindig jól nevelten viselte az őt ért sértéseket is. Jól tudta, túl jelentéktelen ahhoz, hogy kiemelkedjen, és olyan hölgy legyen, akiért bolondulnak a férfiak. Callie karaktere, olyannyira mindennapi, kicsit tökéletlen, mint bármelyik másik nő.

A rosszhírű nőcsábász Gabriel St. John Ralston márkija, aki már az első pillanatban leveszi a lábáról a fiatal hölgyet, de az egész így túl szép is lenne. Ralston a múltja miatt nem hisz a szerelemben és semmiképp nem tervez feleségül venni egy hölgyet.

„– Szeretlek. Szeretem az extravagáns nevedet, a szép arcodat, azt, hogy olyan okos vagy, a buta listádat is, a kalandvágyadat, ami majd valószínűleg a vesztemet okozza”
„– Mégis mit akarsz még, Callie? Gazdag vagyok. Vonzó…
A lány fájdalmas, csalódott nevetéssel szakította félbe.
– Azt hiszed, hogy ez engem érdekel? – kérdezte egyszerre dühösen, szomorúan és sebzetten. – Szegényen és csúnyán is kellenél… mindegy lenne… mindaddig amíg…
– Amíg mi?
Amíg szeretsz.”

2. Harald Tryggvason ♥ Machiel

Nagyon nehéz volt a választás. Eszter szerelmespárjai ugyanis imádnivalóak. Minden karakter egyedi és ez elmondható a kapcsolatukról is. A szerelem a legerősebb kapocs, ami összeköti az ő könyveinek szereplőit. Harald és Machiel sorsa annyira a szívemhez nőt, hogy nem hagyhattam ki őket ebből a listából.

Machiel, fiatal és cserfes angyalként száll le a Földre. A szerelmet keresi, de hamar rá kell döbbennie, hogy a földi élet nem olyan egyszerű, mint ahogyan fentről szemlélte. Szegény lánynak az első pillanattól kezdve meg kell küzdeni a boldogságért.

Az írónő azonban megteremt egy újabb ellenállhatatlan férfi szereplőt. A norvégok hírhedt királyát, Haraldot a bűvkörébe keríti a különleges angyallány. Kapcsolatuk egyszerre tölti el az olvasó szívét fájdalommal és boldogsággal

„– Ne csináld már! Nem sejthetik, mi van közöttünk!
– Miért, mi van?
– Semmi – vágott vissza dacosan a lány. – Ne légy ilyen közvetlen velem! Viselkedj úgy, mint az elején, amikor megismertél!
– Machiel, negyedórával azután, hogy elém járultál, az asztalra gyűrtelek és megcsókoltalak. Ha feltűnt volna, odavagyok érted. Nem tudok úgy tenni, mintha hidegen hagynál!
– Hát jó. Akkor viselkedj úgy, mintha haragudnánk egymásra, jó?
– Akkor letépném a ruhádat és az ágyba döntenélek. Addig szeretkeznék veled, amíg elszállna a haragod és zihálva sikítoznád a nevem – vigyorodott el a férfi.”


3.  Evan Mathews ♥ Emma Thomas

Szintén egy olyan páros, aki az első pillanattól kezdve belopta magát a szívembe. Különösen azért, mert rengeteg fájdalom kíséri az ő útjukat. Ennek ellenére is minden együtt töltött pillanatuk a szemem előtt lebeg és megmutatja számomra, hogy a szerelem milyen erős is lehet. A Csak lélegezz! egy fantasztikus sorozat, amelyben az ő kapcsolatuk meghatározó jellegű.

Emma egy visszahúzódó lány és igyekszik láthatatlanná válni, egyetlen támasz az életében barátnője, Sara. Az egyetlen személy aki tudja mit rejteget Emma. A megszokott élet viszont felborulni látszik, amikor megérkezik Evan és felfigyel Emmára.

Evant azért szeretem annyira, mert képes volt Emma életébe fényt vinni. Ő volt az a srác, aki meglátta a visszahízódó lányt, és aki segített elviselni a fájdalmat, amit Emmának át kellett élni. Evan egy támasz volt, egy életet mentő levegő egy fájdalommal teli életben.

„…bármi is legyen az, amit még elhallgatsz előlem, amiért azt hiszed, hogy gyűlölni foglak, azt akarom, hogy tudd elmondani nekem és tudd, hogy bármennyire is fog fájni nekem, nem megyek sehová; melletted maradok.”

4.  Hudson Pierce ♥ Alayna Withers

Feltehetitek a kérdést miért került ide ez a páros. AZ ok egyszerű. A könyv olyan meglepetést okozott nekem a karakterei révén, hogy igen is itt a helye Hudsonnak és Alaynának. Szokásos előítélettel kezdtem meg a könyv olvasását, de igencsak meglepett, hogy sok minden nem úgy alakul, ahogy azt én gondoltam, köszönhetően a szereplőinknek.

Ami megfogott az elejétől kezdve az Laynie személyisége. Mindig is közel állnak a szívemhez, azok a karakterek, akik harcolnak azért, hogy hogy elérjék a céljukat. Laynie mindene az üzlet él-hal azért a bárért, ahol dolgozik. Valójában súlyosabb gondokkal kell megküzdenie.

Hudson személye már nem okozott olyan meglepetést. Adott egy gazdag, vonzó és elkötelezettségi problémákkal küzdő férfi. A háttérben azonban itt is több húzódik, mint amire az olvasó számít. Lehetséges, hogy valaki nem képes a szerelemre?

„– Hudson? – szóltam halkan, remélve, hogy nem feltűnő a hangomban a csodálat.
– Igen, kedvesem?
– Igazából nem vagy seggfej.
A szája elé tartotta a mutatóujját.
– Másoknak el ne áruld! Tönkretennéd a hírnevem.”
„Most mindketten sebezhetőek voltunk. Két megtört lélek öntötte ki a szívét a magánterápián.”

5. Kile Woodwork ? Eadlyn Schreave

Az utolsó párosunk kicsit kilóg a sorból, hiszen nem tudhatjuk, hogy Eadlyn kit fog választani a Párválasztó végén. Mégis nekem a kettőjük kapcsolata nagyon belopta magát a szívembe. Egy teljes szívemből utállak, hogy létezel érzés alakul át lassacskán. Nem nincs szó még igazi szerelemről. A lényeg abban rejlik, hogy felfigyelnek egymás apró dolgaira, amelyek mellett az évek alatt csak elsétáltak.

Adott egy fiatal lány, akit születése pillanatától arra nevelnek, hogy egykor belőle lesz Illéa királynője. Méghozzá az ELSŐ. Eadlyn nem teheti azt, amit minden átlagos lány, hiszen hatalmas teher nehezedik a vállára, minden lépését figyelemmel kísérik, elég egy apró hiba és minden összeomolhat. Úgy érzem Eadlyn, elsősorban fél kimutatni az érzéseit, nem akarja, hogy gyengének lássák. Így van a szerelemmel is, hiszen az érzelmek csak gyengévé teszik az embert.

„Ránéztem, arra a ferde kis mosolyára, és egy percre képes voltam minden másról megfeledkezni. Olyan érzés volt, mintha nem is zajlana éppen a Párválasztó. Csak egy lány voltam, egy fiú társaságában. És pontosan tudtam, mit szeretnék csinálni azzal a fiúval.
A nyakkendőt a földre hajítottam, majd kezemet Kile mellkasára fektettem.
– Kile Woodwork, meg akarsz csókolni?
Halkan füttyentett.
– Te aztán egyáltalán nem vagy szégyenlős, igaz?
– Hagyd abba! Szóval, igen vagy nem?
Elbiggyesztette a száját, úgy tett, mintha alaposan meg kellene fontolnia a dolgot.
– Hát, nem bánnám…
– És azzal tisztában vagy, hogy a csókolózásunk korántsem jelenti azt, hogy kedvellek, valamint hogy soha, de soha nem mennék hozzád feleségül?
– Hála az égnek!
– Helyes a válasz.”
„– Ismersz engem, Kile. Egész életemben ismertél.
– Ez igaz. Sőt épp tegnap jutott eszembe, hogy halványan rémlik az is, amint egy szál pelenkában futkostál. Jól állt neked.
A szememet forgattam, és azon voltam, hogy ne törjön ki belőlem a nevetés.”



You Might Also Like

0 megjegyzés