Álomgyár Angyalai – Debrecen

9:32

Május 10-én, nagy izgalommal vártam, hogy végre találkozhassak azokkal az írónőkkel, akiknek a könyveit annyira szeretem. Nagyon örültem, amikor az Álomgyár meghirdette a turnéját, ezáltal, hozzánk is elhozva az élményt és a lehetőséget. A következőkben arról olvashattok, hogyan is éltem meg ezt a napot.




Mint említettem már nagy izgalommal vártam a turné debreceni állomását. Reggel felszerelkezve a dedikálásra váró könyvekkel indultam neki a napnak. Pici csúszással kezdtünk, de szerintem ezért senkinek nem lehet egy rossz szava, hiszen az ezt követő percek mindenkit kárpótoltak. Bárki szabadon kérdezhetett, és az írónők R. Kelényi Angelika, Anne L. Green, Borsa Brown, Papp Csilla és H. Rose minden kérdésre szívesen és nyíltan válaszolt. Megtudhattuk, mikor is kezdődött az írás szeretete. Kikről formázzák a karaktereiket, az írónők többször érdekes élményekkel fűszerezték válaszukat, sokszor nevettetve meg a közönséget. A nyíltság és a közvetlenség engem teljesen levett a lábamról. Nagyon sok érdekességet tudhattam meg, a könyveik megszületéséről, szerkesztéséről. Magáról a kiadóról is informálódhattunk, betekinthettünk egy kicsit, hogyan is dolgoznak ők.

Külön öröm volt számomra, hogy személyesen is megismerkedhettem Anne L. Green-nel, akivel már régóta tarjuk a kapcsolatot, így a személyes találkozás egy nagyon jó élmény volt számomra, de a többi írónővel is sikerült néhány szót váltanom. Ha tehetitek, ne hagyjátok ki a lehetőséget. Ismerkedjetek meg ti is az Álomgyár Angyalaival és a Kiadóval.

Az alábbi időpontokban és helyszíneken találkozhattok még velük:

·         Május 11 – Miskolc 
·         Május 18 - Győr 
·         Május 26 - Szeged 
·         Június 2 – Pécs 
·         Június 9 – Budapest 

Öt csodaszép és dedikált könyvvel térhettem haza, ugyanis az Álomgyár Kiadónak köszönhetően megkaphattam R. Kelényi Angelika legújabb könyvét, a Szulejmán és a magyar udvarhölgyet, nagyon örülök, hogy egy újabb írónőjük munkásságával ismerkedhetek meg.


Köszönöm az élményt és remélem, hogy lesz még alkalmam találkozni mindenkivel! Mert az Álomgyár egy fantasztikus csapat és kívánok további sikereket!


You Might Also Like

0 megjegyzés