Keri Smith : Nyírd ki ezt a naplót #3

15:06

Újabb oldalakat töltöttem ki és egyre csak telik az én naplóm is. Bár az enyémnek még messze a vége, de már újabb Nyírd ki ezt a naplót jelenik meg a Maxim Kiadó jóvoltából. Addig is  újabb ötleteket hoztam nektek .

Kiadó: Maxim Kiadó
Oldalak száma: 224
Kiadás éve: 2016

Mindig azt mondták, hogy vigyázz a könyveidre? Most felejtsd el! Ha van benned egy kis romboló hajlam, hogy összegyűrj, szétvágj, átlyukassz vagy összekoszolj egy könyvet, eljött a te időd. Végre itt egy könyv, amivel azt tehetsz, amit csak akarsz. Sőt utasítanak rá… 
Keri Smith zseniális alkotása, mely több millió példányban kelt el már világszerte, megmozgatja a fantáziádat, elragadja a képzeletedet, és úgy érezheted, te is képes vagy valami hihetetlen dolgot létrehozni. 
Győzd le a félelmedet az üres oldalak iránt, és tapasztald meg az igazi kreativitást!



1. Először is kidíszítettem a borítót. Nemrég szereztem be ezeket a csillogó ragasztószalagokat és úgy gondoltam ezzel jól fel lehetne dobni a sötét borítót. Különböző mintákat, formákat vágtam ki és ragasztgattam fel. Nekem nagyon tetszik  a végeredmény.


2. Az előzőhöz kapcsolódik, hogy a címoldalt is ki kell dekorálni. Itt nem igazán vittem túlzásba a dolgot, különböző élénk színekkel színeztem ki a betűket, bár lehet később még tovább alakítgatom ezt az oldalt is.

3. Észre vettétek mennyi feladatban szerepelnek vonalak. Ez most is így volt, elővettem az összes filcemet, vékonyat, vastagat és egyszerűen elkezdtem húzgálni. A végeredmény pedig elég élénkre és mozgalmasra sikeredett.

4. Újabb feladat, ahol firkálni kell. Itt se tettem mást, mint élveztem, hogy szabadon firkálhatom a lapot. Festék, filctollak, pasztellkréta és zsírkrétákat használtam az elkészítéséhez.

5. Egy kis rongálás következik. Hogy milyen érzés volt kitépni egy lapot és összegyűrni? Túl könnyű, de komolyan. Hiszen már megtörtem a könyv gerincét, fellógattam, megsétáltattam. Hidd el ezek után ez a feladat csak egy a sok közül, már nem azon aggódsz, hogy mit is tettél a könyvvel.

6. Hiába kellett ebben a feladatban ollóval nekiesnem a könyvnek, azt hiszem sikerült egy olyan megoldást találnom, amely még jól is mutat.

7. Talán ez volt a legviccesebb feladat az eddigiek közül. Nem tudok szépen írni bal kézzel és ez meg is látszik, bár a rajzolás még elég jól ment. Korábban kellett egy ideig bal kézzel írnom, de hát ki akar szenvedni, amikor tudja, hogy semmi szép nem sülhet ki belőle.

8. Kapcsolj be egy zenét, vegyél a kezedbe különböző tollakat, ceruzát vagy filctollat és legyél te a zenekar dobosa, vagyis ezt a feladatot így lehet a legélvezetesebben végrehajtani. Komolyan, ha még nem csináltad meg, akkor próbáld ki. Hidd el élvezni fogod.

9. Nehezen tudtam volna pecséteket gyűjteni, úgyhogy én pecsételtem, mégpedig a körömlakk gyűjteményemből. Színmintát készítettem, ami nekem nagyon tetszik. Itt az újabb bizonyíték, hogy nem kell minden feladatot szó szerint értelmezni, enged szabadjára a fantáziád.

10. A gimis éveimre emlékeztetett ez a feladat, mert a könyveimet sokszor dekoráltam, ha unalmas volt egy-egy óra. 

11. Szeretek varrni, és eredetileg nem ezt szerettem volna megvalósítani, de végül egy egész hangulatos képet sikerült összehoznom. Tollakat varrtam fel az oldalra, majd a fűzőt készítettem el és végül egy sárga fonál segítségével csillagokat hímeztem az égre.

12. A sikáld meg utasítást szó szerint véve elővettem a kefét és megsikáltam ezt az oldalt, mint a szakadás szemlélteti  egy kicsit erősre is sikeredett.

13. Nem tudjátok meddig kerestem egy újságot, hogy beragasszam ide, később azonban rájöttem, hogy egy tucat van a szekrényemben. Így az egyikből kitéptem az egyik oldalt, majd beragasztottam, ahogy azt a feladat is kéri.


14. Végezetül, meghirdetném ezt az oldalt. Kommentben lehet licitálni, akinek nem jön be a minimál stílus, ne aggódjon díszítést is kaphat, amiért nem számolok fel magasabb árat. Ki szeretne, egy oldalt az én naplómból? Várom a jelentkezőket!

You Might Also Like

0 megjegyzés