Anne L. Green : A remény hajnala – új, bővített kiadás

14:32

Nagyon sok emlék fűz ennek a könyvnek az első kiadásához, hiszen ez volt az első Álomgyártól kapott recenzióm, és ez a könyv volt, melynek köszönhetően megismerkedhettem az írónővel és ami által részese lehettem annak a fejlődési folyamatnak, melynek eredménye ez a csodás, kibővített és átdolgozott új Remény hajnala.

Kiadó: Álomgyár Kiadó
Oldalak száma: 410
Kiadás éve: 2017
 
Amy Avenst Tennessee egyik nyugodt kisvárosából San Francisco zajos forgatagáig űzi zaklatásával egy férfi. Itt kezd új életet: karriert építeni, tanulni és felejteni szeretne.

Jelentkezik álmai cégéhez, de már az állásinterjún szembesül leendő főnöke, Matthew Johnson arrogáns és kiállhatatlan stílusával. Amy úgy dönt, felveszi a kesztyűt, így már az első nap elkezdődik a harc kettejük között. A folyamatos csipkelődések, szurkálódások ellenére vonzalom ébred bennük egymás iránt, amelyet megkísérelnek elnyomni.

A sors is újra meg újra próbák elé állítja őket. Mindkettejük múltja tele van fájdalmas sebekkel, s Matt képtelen megbocsátani önmagának.
Amy hajthatatlan, de vajon a szerelme megadhatja-e a feloldozást Mattnek, hogy végül egymásra találhassanak?
És a múlt engedi-e a felejtést?

Idézetek:
Akárhogy is takargatja, a jégpáncélja alatt ott lobog a tűz.
„Minden pillanatban, mikor mellettem, szinte már elhiszem, hogy az életem normális, hogy én is normális vagyok.
„Hangos, jóízű kacagásban törtem ki. Remek érvelés. Nagyon régen éreztem már ilyen felszabadultan magam bárkivel is. Soha nem zökkentett ki senki a szerepemből, de ő képes volt elérni, hogy sokszor azt se tudtam, ki vagyok. Bosszantó, ugyanakkor felemelő érzés volt. Ráébresztett, hogy nem vagyok még teljesen halott.
„Most már mindegy. Levetettem magam a toronyból, és csak remélhetem, hogy a gumikötél nem szakad el.
„A sorscsapások felett nincs hatalmunk. Néha a jövőnk meg van határozva, muszáj elviselnünk, amit történik, és semmit sem tehetünk.”
„Matthew Johnson volt az, akit magam előtt láttam. Egy titokzatos férfi…egy arc, egy csábító barna szempár…egy fagyos tekintet, ami a lelkemig hatolt…
 

Jól emlékszem az első találkozásra, és arra, hogy a könyv befejezést követően ott voltak bennem az ellentétes érzések, mert bár szerettem a történetet és a nagyszerű szereplőket, mégis úgy éreztem, hogy nem volt a történet kellően kidolgozva, hiányoztak az az igazán mély érzelmek és számomra túlságosan is gyorsan pörögtek az események. Olvasóként én magam is nagyon örülök, hogy az írónőnek volt lehetősége ezeket kijavítani. Az új bővített kiadás ugyanis szerintem tökéletesre sikeredett, minden eddigi ellenérzésemnek nyoma veszett, amikor az utolsó oldalra érve befejeztem a történetet. Számomra azt is különleges volt megélni, hogyan is fejlődött az írónő könyvről könyvre az elmúlt évek alatt.

Amy és Matt története talán most lopta be magát igazán a szívembe. Továbbra is imádtam Amy karakterét, mert egy igazán határozott, talpraesett nő, aki nem fél kimondani a véleményét. Az ő személye, már az első kiadásban is rabul ejtett, mert még mindig úgy érzem, hogy néha jó lenne az ő bőrébe bújni és ez a véleményem most sem változott. A másik főszereplőnkkel Matt-tel nem igazán volt meg a nagy fellángolás, valami hiányzott nekem az ő karakteréből, egészen mostanáig. Ugyanis most elmondhatatlanul beleszerettem köszönhetően annak is, hogy ennyire mélyen beletekinthettem a gondolataiba, érzéseibe, mert lehet számomra egy férfi karakter bármennyire is vonzó és szexi, akkor is a személyisége lesz az, mely megfog és végül szerelembe ejt.
Az események nem értek meglepetésként, tudtam, hogy mennyi izgalmat tartogat számomra ez a könyv, de most mindezek megfelelően voltak elosztva és ezáltal nem csak kapkodtam a fejem a rengeteg hirtelen bonyodalomtól, hanem izgatottan vártam, mikor történik végre egy újabb fordulat. Annenek az új kiadással sikerült egy igazán érzelmes, szívmelengető és fordulatos cselekményt létrehoznia, melyben minden olyan ismertetőjegy megvolt, mely jellemzi az ő stílusát és könyveit. Mégis mi az, ami leginkább elnyerte a tetszésemet az új kiadással kapcsolatban? A változás, mely egy új könyvet teremtett, de közben mégsem éreztette velem azt, hogy egy másik történetet olvasok. Egyszer se gondoltam, arra, hogy ez nem a már egyszer megismert Amy és Matt szerelmi története. Az írónőnek ugyanis a változtatások ellenére is sikerült hű maradni az történethez, miközben mélyebbé, érzelmesebbé és még szerethetőbbé tette a jól ismert Remény hajnalát.

Egy történet a felejtésről, a szerelem erejéről és a megérdemelt boldogságról, mely most még érzelmesebb, részletesebb és szenvedélyesebb változatban várja az olvasókat. Én hálás vagyok, hogy olvashattam ezt a változatot is és gratulálok ahhoz, hogy az új kiadás ennyire fantasztikusra sikerült.

Értékelésem:

You Might Also Like

0 megjegyzés