Book Tag– Ti kérdeztétek

10:55

Egy különleges Book Tag-es szerettem volna kedveskedni nektek. Ti kérdeztettek, én pedig válaszoltam a kérdésekre. Ha bárkinek van, még kérdése, szívesen válaszolok rá.

Melyik könyv miatt lettél moly?

Azt hiszem, kijelenthetem, hogy Kathleen E. Woodiwiss Hamu a szélben könyve indított el az úton. Már megszámolni sem tudom hányszor vettem elő és olvastam újra és újra.  Egyből magába szippantot a történelmi Amerika világa, szerelemmel, titkokkal és fordulatokkal. Ezt követően felkutattam az összes könyvét az írónőnek. Nagyon megszerettem a történelmi romantikus könyveket általa. Azóta is nagy rajongójuk vagyok.

 Hány évesen történt ez?

Olyan 15 és 16 éves lehettem, egy nyár alkalmával történt, amikor a könyvek nyújtottak menedéket. Ez az időszak indított el az olvasás útján.

Mi volt az első könyv, amit Te vettél magadnak a gyűjteményedbe?

Katherine Applegate  Zoey görbe utakon. Még a Könyvmolyképző szövegértési verseny jóvoltából szereztem be, nagyon szerettem a történetet és sajnáltam, hogy nincs meg az összes rész magyarul.

Melyik könyv a legféltettebb kincsed?

Az össze, de tényleg. Minden könyv, ami a könyvespolcomon csücsül nekem kincs. Soha nem lennék képes túladni rajtuk. Gyűjtögető vagyok, és szeretem látni, hogyan gyarapodik az én kincses polcom.

Melyik könyv a kedvenced?

Nagyon nehéz erre válaszolni. Ugyanis minden könyvben van valami, amiért szeretem. Gondolkodok rajta, de nem hiszem, hogy sikerülne választani. :)

Melyik könyvet gyűlölöd a legjobban?

Ide egy kötelező olvasmányt sorolnék, mégpedig Voltaire Candide. Nem tudom, hányszor hagytam félbe és kezdtem újra, igazi szenvedést nyújtott az olvasása. Végül csak azért olvastam el, mert számon kérték.

Kedvenc, író/írónő, műfaj, könyvborító, sztori amire épül egy könyv?

Kedvenc műfaj a romantikus regények, bármilyen változatban jöhetnek. Azt vallom, hogy egy nő életében soha nem lehet elég a romantika.
Kedvenc könyvborító Kiera Cass The One - Az Igazi, nagyon szerettem az összhatást, amit nyújt.
Kedvenc írónőm Julia Quinn,  nem tudok betelni a könyveivel.
Sztori esetében mindenféleképpen a New Adult típust kedvelem. Mély érzelmek, titkok, fájdalmak, szerelem.

Hogy született meg az ötlet, hogy elindítsd a blogodat?

Régebben vezettem egy teljesen más témájú blogot. Viszont egy kisebb hullámvölgybe kerültem, ezért nem nagyon folytattam. Az írás viszont hiányzott, ekkor már többször eljátszottam a gondolattal, hogy nyitok egy könyves blogot, hiszen olvasni is imádok és ezzel újra klaviatúrát ragadhatok és írhatok. Az elején nem volt könnyű. Hiszen ez egy teljesen új kihívás volt számomra. Ma már semmiért nem adnám fel, nagyon szerettem csinálni, és még mindig meglepődök, hogy mit sikerült elérnem.



You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Kathleen E. Woodiwiss könyvei nekem is nagy kedvenceim! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A történelmi romantika rajongóinak pedig egyszerűen kötelező! :)

      Törlés