P.C. Harris : Árnyoldal

13:56

Még az írónő keresett meg pár hónappal ezelőtt, hogy lenne-e kedvem elolvasni és írni a könyvéről. Igent mondtam, mert szeretek megismerkedni az Álomgyár kiadó új íróival. Így most ebben a hónapban csupa Álomgyáros könyvvel és érdekességekkel készülök nektek, többek között az Árnyoldal értékelésével.

Rachelle Morgan nagyon fiatalon lett árva. Hétköznapi lánynak számít egy angol főiskolán. Megismerkedik a gazdag és jóképű David Wishsel. A sikeres David a tizenhét évvel ezelőtt meggyilkolt apjától örökölt céget vezeti New Yorkban. Egyetlen szemtanúként még akkor bosszút esküdött. A gyilkos nyomait követve utazik az Egyesült Királyságba, ahol találkozik a gyönyörű Rachelle-lel. 

A két fiatal egyre közelebb kerül egymáshoz, együtt fedezik fel testük és a szerelem titkait. 

A férfi azonban nem tud nyugodni, a bosszú hajtja, meg akarja találni apja gyilkosát. Nyomozása során nem várt titokra bukkan: Rachelle-t és a gyilkosságot szövevényes szálak kötik össze. Ez kettejük szerelmébe, vagy akár a lány életébe is kerülhet.
Fényt derít David apja gyilkosának kilétére?
Sikerül megmenekülniük az angol alvilág elől?
P. C. Harris izgalmakban bővelkedő erotikus-romantikus kalandregénye garantált szórakozást nyújt a fordulatos történetek kedvelőinek.

Idézetek:
„– Na, ideje indulnunk a bálba, Csipkerózsika! Az üvegcipődet ne felejtsd itt! 
– Az Hamupipőke volt – válaszolom mosolyogva.”

„Mikor újra ő tart a karjai közt, magához ölel, mintha évekre hagytam volna magára.”

„Ez a szerelem. Annyi éven át hiányoltam, és most itt van. Itt tartom a karomban, csókol, és nem akar elveszíteni, engem akar.”

„Senkit nem engedek magamhoz túl közel, félek az érzéstől, hogy újra magamra hagynak.”

„És akkor úgy éreztem, hogy elárult, pedig csak egy szerencsétlen, lelkileg összetört nő volt. … Ő reménytelenül szerelmes maradt, én pedig végtelenül csalódott lettem.”


Már a fülszöveg is garantálja, hogy egy izgalmas és romantikában bővelkedő történetet kap az olvasó. Nagy várakozással vágtam neki én is az olvasásnak és kíváncsi voltam, sikerül-e meglépnie ennek a történetnek azokat az akadályokat, amit egy első könyv hordoz magával.

Igazából a könyv elején volt bennem egy félelem és talán az egyetlen nagyobb negatívumként az első pár fejezetet tudnám felhozni. Leginkább David karaktere és az ő szerepében éreztem bizonytalanságot. Ugyanis volt nekünk egy határozott, karakteres és vonzó férfi, mégsem éreztem a Rachelle való találkozását követően, hogy tényleg erről a férfiról olvasok, sokkal inkább tűnt egy határozatlan és esetlen fiúnak. Mindez szerencsére nem tartott sokáig és hirtelen megjelent az az erő és domináns férfi, aki be lett mutatva az olvasó számára. Illetve az elején volt egy pont, amikor azt hittem Rachelle két találkozás után már fülig szerelmes, szerencsére az idáig vezető út hosszabbra sikerült. Pár apróbb részletbeli kidolgozáson kívül, azonban egy igazán élvezhető történetet kaptunk, ahol az írónő nem félt váratlan és megdöbbentő fordulatokkal gazdagítani a történetet. Mindezt úgy, hogy egyszer se éreztem, hogy sok lenne vagy elcsépelt. Imádtam, amikor valami váratlan húzást, elővezetés nélkül csak közölt velünk, éppen ettől ért még nagyobb meglepetés. Az alaptörténet pedig szerintem nagyszerű és szépen végig lett vezetve az egész könyvön, voltak olyan szállak, amelyre csak a legvégén derült fény, és addig egy pillanatig sem gondoltam erre a lehetőségre.

A romantikus és erotikus vonal éppen a megfelelő mennyiségben volt jelen és az a cseppnyi humor, amely bele lett csempészve, még szerethetőbbé tette ezt a könyvet. A karakterek pedig kellőképpen árnyaltak voltak, nem tökéletesek, az élet terhei nyomott hagytak rajtuk, de ennek ellenére is élik az életüket, nevetnek, szerelembe esnek és harcolnak önmagukkal, hibáznak, de képesek felállni, ha padlóra kerülnek, és értékelik az élet apró örömeit. A vívódásaik és érzelmeiknek megnyilvánulásai azt tükrözték, hogy az írónő egész lényével átszellemülve alkotta meg a szereplőit.

Egy tökéletesen felépített történet, amelyben egyszerre jelenik meg a szerelem, erotika és a dráma, vegyítve a krimi elemeivel, miközben nagyszerű és szerethető karakterekkel együtt éljük meg a váratlan és meglepő fordulatokat.  Bárki, aki egy kis kikapcsolódásra vár, annak ajánlom az Árnyoldalt, bár az írónőnek ez volt az első könyve, bízom benne, hogy még sokat olvashatok tőle, mert nagyszerűen képes megragadni az emberi érzéseket és magával ragadóvá varázsolja a történetét.

Értékelés:


You Might Also Like

0 megjegyzés