Baráth Viktória : A főnök

13:47

Baráth Viki az Első táncnál már bebizonyította, hogy egy nagyszerű írónő, de számomra A főnökkel mutatta meg igazán mi is rejlik benne. Egy zseniális írónő, aki egy fantasztikus történetet teremtett.

Kiadó: Álomgyár Kiadó
Oldalak száma: 378
Kiadás éve: 2017

Valóban ​te irányítod a saját életedet? 
Ana Moreno békésen él Albuquerque leggazdagabb negyedében. Mindene megvan, amiről egy nő álmodhat: csodás ház, személyzet és egy milliomos vőlegény, akivel boldogan tervezgetik az esküvőjüket. A rózsaszín álomvilágnak azonban vége szakad, amikor egy este ismeretlenek elrabolják Anát. A lány ekkor döbben rá arra, hogy az élete mégsem volt olyan fényes és csillogó, mint ahogy azt gondolta. Fogvatartója válaszút elé állítja: ha életben akar maradni, meg kell tanulnia alkalmazkodni ahhoz a kegyetlen világhoz, amibe került. A titkok és csalódások hálójában őrlődve azonban arra még ő sem számít, hogy a bosszúvágy egy teljesen új emberré fogja átváltoztatni. 
Hol a határ jó és rossz között? Mire lehet képes az ember, ha a bosszú hajtja? Vajon létezhetnek valódi érzelmek egy kegyetlen világban, vagy csak az érdek vezérli a tetteinket?
Baráth Viktória, az Első tánc című nagy sikerű könyv szerzője ezúttal egy izgalmakban, érzelmekben és erotikában gazdag történetben mutatja be az alvilág rideg valóságát.

Idézetek:
Saját, önálló személyiséggel rendelkezem, és megérdemlem azt, hogy én irányítsam az életemet, ne mások.
Nemcsak őt akartam, de az egész lényét, a lelkét, a gondolatait, az érzelmeit, még ha csak pár percre is engedte át magát nekik. Akartam őt mindenestül, a szenvedésével, a múltjával, a tetteivel, mindennel együtt.
Csak magadra számíthatsz, senki másra, ha túl akarsz élni.”
El kellett veszítenem mindent ahhoz, hogy értékelni tudjam, amim van.”
Különös. A szép dolgok a sötétségben is megmutatják magukat, és fényt hoznak az életünkbe.
Hogy hogyan váltam azzá, aki most vagyok? Hosszú és kusza cselekmények sorozata vezetett el idáig. Tettem rossz dolgokat. Tettem szörnyű dolgokat. De a végére mégis jobb emberré váltam.”
„Amikor már azt hittem, egyben vagyok, jött valami, amitől ismét darabokra hullottam.
 
A főnök egy nem mindennapi történet, hiszen az alvilág mélyére kalauzolja az olvasóját. Drog, alkohol, fegyverek és sötét üzletek. Olyan szavak, melyet meghalva már te is rájöhetsz, hogy ez a történet más lesz, mint amit megszoktál. Szenvedélyes, mocskos és alvilági ezek a jelzők tényleg tökéletesen illenek a könyvre. Engem már az első pillanatban magába szippantott és be kell vallanom megfertőzött a mocskos világ, amit teremtett az írónő.

A karakterek kidolgozottak és hitelesek, Ana egy olyan nő volt, akinek mindene meg van, a gazdagság és a csillogás az élete részét képzi, egészen addig, míg át nem kerül a másik oldalra. Számos törés után látja be igazán, hogy az alvilágból nincs menekvés, vagy elfogadja és megragadja az új lehetőségeket, vagy örökre elveszett. Az ő jellemfejlődése eltér a megszokottól, bár a helyzet se mindennapi. Mégis az egykori elkényeztetett nő, egy igazi vezérré válik. Egy határozott, erős nővé, aki ennek ellenére se veszíti el az érzelmeit. Ryan pedig tipikus rosszfiú és nem nemcsak a kisugárzása és a viselkedése teszi őt ilyenné. Ő egy bűnöző, aki soha nem fog jófiúvá válni, de valahol ennek ellenére is belopja magát a szívedbe, hiszen neki is van egy másik oldala.

Ez a könyv sok meglepetést és izgalmat tartogat, tele van váratlan fordulattal és az utolsó pillanatig egy feszültség lengi körbe, hiszen nem tudhatod, hogyan is fog véget érni. Mégis valahol megdöbbent és letaglóz a befejezés, de mégis megérted, miért így alakult az egész, hiszen így nyer minden értelmet. Ana így válik igazán azzá, akivé a történet folyamán folyamatosan átalakul. Miközben nyitva hagy egy kaput, sok-sok kérdéssel. Az írónő ezen kívül az érzelmekkel is nagyszerűen játszik, sokszor úgy érzed egy hullámvasúton ülsz, de közben mindennek megvan a maga oka, minden egyes zuhanás és repülés hozzátesz a történethez. Mégis azt kell mondjam ez nem egy kibaszott romantikus lányregény, csak hogy a könyv egyik mondatával is alátámasszam, hogy hiába a szenvedélyes, erotikával fűszerezett történetet, ez nem olyan érzéseket és érzelmeket fog az olvasónak nyújtani, melyre az első pillanatban számít, ez annál sokkal több, sokkal kegyetlenebb és sokkal sötétebb. Ez az egyveleg pedig egy zseniális könyvet eredményez.

Szenvedélyes, sötét, izgalmas és letehetetlen. Én imádtam!

Értékelésem:
 


You Might Also Like

0 megjegyzés