Inspiration #11

14:18

Régen volt már hasonló jellegű bejegyzés, annak ellenére, hogy nagyon szeretem összegyűjtögetni az idézeteket, de igyekszem ezután rendszeresen hozni nektek.


„A szobámban ledÅ‘lök az ágyamra és bámulom a plafont, amíg rá nem jövök, milyen szánalmas, és kinyitom az éjjeliszekrényemen hagyott könyvet. Elmerülök a sztoriban: fiú és lány, egymásnak teremtve, idÅ‘tlen szerelemben. Bárcsak beléphetnék a könyvbe és ott lehetnék örökké, hogy az Å‘ életüket éljem.”


„(…) te összeraktál, és miattad rájöttem, hogy az elkövetett hibáim nem határozzák meg azt, hogy ki vagyok. Hittél bennem, amikor senki más nem. (…) Tudom, hogy nagyon nehéz eset vagyok, és távolról sem tökéletes. De egyikünk sem az.”
Sophie Jackson : Egy font hús

„Néha egyszer csak váratlanul feltűnik valaki melletted, és onnantól nem érted, hogy élhettél eddig nélküle. Hogy tölthetted a napjaidat, hogy lóghattál a barátaiddal és hogy kefélhettél másokkal úgy, hogy nem is tudtál errÅ‘l a fontos személyrÅ‘l.”
Elle Kenedy : Az üzlet
„Azon töprengtem, miként változunk meg mindannyian, miféle külsÅ‘ erÅ‘k nyomnak és préselnek minket formákba, emberek és dolgok alakjába, amelyekké nem is akartunk válni. Talán olyan fokozatosan történik, hogy mire észrevesszük, már késÅ‘ mássá válni.”

Mary E. Pearson: Az árulás szépsége  

 „Nem értettem, miként lehetséges, hogy két összetört ember ilyen mértani pontossággal találjon rá a másik szívének szétzúzott szilánkjaira.”
Brittainy C. Cherry : Lebegés

„(…) egy pillanatra, csak erre az egy pillanatra elengedem magam, és hagyom, hogy Å‘ tartsa össze testemet.”
Tahereh Mafi : Ne keress
„Egy menedék kellett neki a vihar elÅ‘l, egy hely, ahol biztonságban érezheti magát, és valaki, aki megnyugtathatja, hogy senki sem szerethetetlen.”

Sherry Gammon: Szerethetetlen

 „Néha szükségünk van valakire, aki hisz bennünk, aki támogat minket, amíg nem bírunk a saját lábunkra állni.”
Jessica Park - Flat-Out Celeste

"Elvesztettem tÅ‘le a nyugalmamat és a maradék hitemet. Rettenetesen féltem bárki iránt is mély érzelmeket táplálni. Nem mertem újra szeretni senkit sem. Rettegtem egy újabb csalódástól. Túl fájdalmas lett volna az igazi odaadás. Túl veszélyes. Erre jön ez a pasi…"
Anne L. Green : Viharos érzelmek

„Minden olyan lehetségesnek tűnik, amikor felnézel az égre és az univerzum ragyogását látom magam elÅ‘tt.”

Rebecca Donovan : Elakadó lélegzet

You Might Also Like

0 megjegyzés