Book Tag

14:41

Egy Book Tag-gel készültem ma nektek, melyből kicsit többet megtudhatok rólam és az olvasási szokásaimról. 



Puha vagy keménytáblás könyv?

Kemény borítós, de többnyire puha borítós könyveim vannak, de nincs jobb egy kemény fedeles könyvet a kezedbe fogni, annak van valami egészen más varázsa.


Online vagy könyvesbolti vásárlás?

Online, egyértelműen. Szeretem kihasználni az online akciókat, de legtöbbször a megrendelt könyvet a könyvesboltban veszem át, ennek két oka is van. Egy szeretem a könyvesboltok hangulatát, a másik a futárszolgálatokhoz nem könnyű igazodni, úgyhogy inkább választom a boltokban történő átvételt.

Trilógiák vagy sorozatok?

Sorozatok. Imádom, ha sokáig olvashatok a karakterekről. A kedvenceim, amikor más-más kap főszerepet, de időnként visszaköszönnek benne a már olvasott karakterek.

Hősök vagy rosszfiúk? 

Rosszfiúk, szeretem az ő karaktereiket, mert nagyon sokrétű. Lehet, hogy örök rosszfiúk maradnak, de akár meg is javulhatnak. Nincs mit tenni én odáig vagyok a rosszfiúkért.

Melyik az az egy könyv, amit mindenkivel elolvastatnál? 

Ez egy nehéz kérdés. Ez olyan, mint mondj egy kedvenc könyvet, de ha nagyon választani kellene, én Rebecca Donovan – Elakadó lélegzet könyvét mondanám. Egy nagyon nehéz és komoly témát dolgoz fel zseniális módon.


Melyik volt az utolsó könyv, amit befejeztél?


R. Kelényi Angelika - Az ártatlan 2. Bűnös örömök városa és imádtam.

Melyik volt az utolsó könyv, amit megvettél? 

Nem is egy, hanem egyből három. Átalában egyszerre szoktam több könyvet megvenni. A könyvek pedig: Julia Quinn – Szerelem postafordulatával, Lisa Kleypas - Rafe krácsony, Brittainy C. Cherry - Csendfolyó


Mi volt a legfurcsább dolog, amit valaha használtál könyvjelz
őnek? 

Ezen most gondolkodnom kell. Használok én mindent. Vonatjegy, zsebkendő, telefon, de a legfurcsábbra nem igen tudok mit mondani.

Használt könyvek: igen vagy nem?  

Amennyiben a használt könyv még jó állapotban van, bármikor. Mindig szétnézek az antikváriumokban, de másoktól is szívesen vásárolok használt könyveket.

Karakterek vagy cselekmény? 

Karakterek, a cselekmény számomra lehet hasonló, de a karakterke azok, aki életet lehelnek a történetbe és akiktől egyedi lesz a könyv. Szerintem jó karakterek nélkül nincs jó könyv.

Hosszú vagy rövid könyvek? 

Hosszú, minél hosszabb annál jobb 😊 vagyis szeretem a hosszú könyveket, de addig míg nem válik unalmassá.

Hosszú vagy rövid fejezetek? 

Igazából ez annyira nem szokott foglalkoztatni olvasás közben, de inkább a rövidebb fejezeteket mondanám.


Mik azok a könyvek, amik megnevetettnek vagy megríkatnak?  

Ha ezt felsorolnám, soha nem lenne vége ennek a posztnak. Megnevetett, elsősorban a történelmi romantikusok. Megríkat, a young adult könyvek.

A mi világunk vagy kitalált világok? 

Mindkettő.

Ítélsz könyvet borító alapján?

Soha, nem lehet tudni mit is rejt a borító. Sok olyan könyvet olvastam, ami fantasztikus volt, de a borítója borzasztó.


You Might Also Like

0 megjegyzés