Ez csak a kezdet...

16:27

Már hosszú idÅ‘k óta az olvasás meghatározó szereplÅ‘je az életemnek. Nem tudom mikor, de az olvasás lett a szabadidÅ‘m kitöltÅ‘je. Vannak, akik szerint már túlzásba viszem, de ha engem az olvasás nyugtat meg és kapcsol ki, akkor nem lehet mit tenni! Van, aki könyvmolynak születik, van, aki  semmi kincsért nem venne kezébe egy könyvet sem.

Az idei év sok tekintetben változások éve volt. Belevágtam egy új blogba, a legelején igazából csak a saját idÅ‘töltésemre szántam, de hamar észrevettem, hogy másokat is érdekelnek az értékeléseim. Egyre többen és többen lettünk, egyre magasabbra szökött az oldal nézettsége (hogy számszerűsítsünk közel az 5000 oldalmegjelenítés, a 100 Facebook-os kedvelÅ‘ és az 50 követÅ‘) Eszméletlen, soha nem gondoltam volna, hogy fél év alatt sikerül mindezt elérnem.

Hálás köszönet azoknak, akik vissza- vissza térve olvassák a bejegyzéseimet. Jövőre ugyanitt találkozunk, és még több könyvel várlak titeket.


Sikerekben Gazdag Boldog Új Évet kívánok mindenkinek!

Végül azok a könyvek, amiket idén imádtam:
(a címekre kattintva a véleményemet is olvashatjátok)

Jessica Park: Flat out Love
Katja Millay: The Sea of Tranquility - Nyugalom tengere
Emma Chase: Behálózva

You Might Also Like

0 megjegyzés