Inspiration #4

10:41



„A könyvek, mint az emberek, csak akkor adják ide titkukat, bizalmukat, ha te is átadod magad nekik. Nem szeretek másféle könyvet olvasni, csak olyat, mely az én tulajdonom. Nem elég a gondolatot, ismeretet birtokolni, melyet a könyv tartalmaz, legyen enyém feltétlenül - mint ahogy a szeretÅ‘t akarják - a könyv is, a gondolat földi porhüvelye.”

  ˜  ̊  ˜

„Rádöbbenek, hogy talán nem is ő kerül engem, hanem én őt, mert olyan érzéseket vált ki belőlem, amikhez nem vagyok hozzászokva: izgató álmaim vannak miatta, meg akarom védeni őt, és az idióta szívem úgy ver a láttán, mintha végre életre kelt volna.”
Jessica Sorensen: The Coincidence of Callie & Kayden – Callie, Kayden és a véletlen 

„Nem számított már semmi. Megszűnt körülöttük a világ, ahogy testük egymáshoz simult, és szívük egy ütemre dobbant. A bÅ‘rük egyszerre lángolt és borzongott, és érezték, amint a lelkük is egymásba olvad. Eltűnt minden… a fogadó, a Pokol, a múlt, a jelen és a JövÅ‘. Csak Å‘k voltak, ketten, mégis… egyként. Érezték, hogy ez nem más, mint a színtiszta, halhatatlan szerelem.”
A.O. Esther : Életfa

„– Egy dologra régen rájöttem: attól, hogy két ember szereti egymást, és meg vannak gyÅ‘zÅ‘dve, hogy az isten is egymásnak teremtette Å‘ket, még nem feltétlenül lesz belÅ‘lük egy pár.”
Miranda Kenneally: Kivédhetetlen szerelem 

„Nekem nem kell semmi más. Mikor reggel fölkelek, csak azért tudok szembenézni a világgal, mert te is ott vagy benne. A világ miattad olyan értelmet nyert, mint korábban soha. Most már van benne helyem, melletted.”
Sylvia Day: Melléd láncolva 

„Furcsa, hogy az ember talál magának egy olyan nÅ‘t, aki puszta jelenlétével boldoggá teszi. Nem is kellett látni, hangját hallani, illatát érezni. Elég volt tudni, hogy ott van.
Mi ez, ha nem szerelem?”
Julia Quinn: Tisztességes ajánlat 

„A konokságod miatt. Mert ezt akarod, én pedig boldoggá akarlak tenni. Mert szeretlek, és borzalmas kínokat okoz a gondolat, hogy máskülönben nélküled kell élnem. Soha többé nem akarom megtapasztalni ezt a szörnyű érzést. Minden reggel veled akarok ébredni és nem csak akkor, amikor sikerül az ágyadba lopóznom. Te vagy minden, amit egy nÅ‘ben kívánok és keresek. Akkor miért ne vennélek feleségül?”
Johanna Lindsey :Szívem ellopott kincsei

– A kisfiú miatt sírok, aki sosem kapott esélyt arra, hogy higgyen a szerelemben. És apád miatt, aki ezt nyilván szintén nem érezhette át. Mert Å‘ csak szerette a feleségét, de ez nem volt szerelem. A szerelem sosem egyoldalú vagy önzÅ‘. A szerelem nagyvonalú, és jó irányba változtatja az életet. A szerelem nem rombol, Gabriel, a szerelem épít.
Sarah MacLean :A csábítás kilenc szabálya

"– (…) America, én veled mindent akarok. Akarom az ünnepeket és a születésnapokat, a szorgos idÅ‘szakokat és a lusta hétvégéket. Szeretném mogyoróvajas ujjacskák nyomát látni az íróasztalomon. Kellenek nekem a családi viccek, a viták, minden. Azt akarom, hogy közös életünk legyen."
Kiera Cass:  The One - Az Igazi

„– Szerintem képtelenség igazán kiszeretni valakibÅ‘l. – Látom a szemében, hogy átvillan egy gondolat az agyán. – Azt hiszem, hogy ha szerelmes lesz az ember, igazán szerelmes, akkor az egy életre szól. Minden más csak élmény és illúzió.”

J. A. Redmerski – A soha határa

You Might Also Like

0 megjegyzés