Nyereményjáték! (lezárult)

13:38

Sziasztok!

Szeretném megköszönni, hogy ennyien követitek a blogom, a kezdés pillanatában egyáltalán nem gondoltam volna, hogy ma itt fogunk tartani.

Úgy gondolom, egy könyvmoly két legjobb barátja egy könyv és az ő könyvjelzője. Most egy szerencsés nyertest szeretnék megajándékozni egy fém könyvjelzővel. A nyertes a képen látható két könyvjelző közül kiválaszthatja a neki jobban tetszőt. 

Nincs más dolgotok mit kitölteni a Rafflecopter dobozt, és máris esélyesek vagytok a nyereményre.




Az utolsó két fül kitöltés nem kötelező,viszont növelheted a nyerési esélyed. A kommentekre kíváncsi vagyok, míg Moly.hu-n követéssel jobban megismerhetjük egymás olvasási szokásait.


You Might Also Like

18 megjegyzés

  1. Szia. Először is köszönöm a lehetőséget.
    Milyen könyvjelzőt használok? Elsősorban papírt, kartont, vonatjegyet :) De mindig is ki akartam próbálni a fémet, remélem most lehetőségem nyílik rá :)
    Csak így tovább.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Örülök, hogy van lehetőségem, ha még csak ilyen kis aprósággal, de megajándékozni valakit.
      Nagyon remélem, hogy teljesül a vágyad és kipróbálhatod a könyvjelzőt :)
      Köszönöm a szavaid :D

      Törlés
  2. Szia!:)
    Hú, hát van pár könyvjelzőm, saját készítésű is, de sajnos mindig sajnálom őket belerakni a könyvbe, nehogy meggyűrődjenek vagy más bajuk essen, ezért ilyenkor a régebbieket használom, amik már rosszabb állapotban vannak, de néha nem találok a közelben könyvjelzőt, ekkor a legközelebb lévő könyvjelzőnek használható dolgot teszem a könyvbe.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Igen, én is sajnálom őket, így gyakran papírfecniket használok csak, de van egy belaminált könyvjelzőm, az egyik kedvenc könyves idézetemmel, azt mostanában gyakran használom :) Strapabíró :D

      Törlés
  3. Szia!
    Általában papír könyvjelzőt használok :) Jelenleg lovassat, amit beteg gyerekeket támogatva vettem. De vannak nyert könyvjelzőim, leginkább amatőr íóktól.
    De nagyon tetszenek a fém könyvjelzők :) Ha lenne biztos használnám :)
    Nagyon jó a blogod, csak így tovább :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Köszönöm a szavaid, igen a papír könyvjelző valóban elterjedtebb. Remélem, akkor kipróbálhatod majd a fém könyvjelzőket is :)
      Sok sikert :)

      Törlés
  4. Szia :)
    Én egy fekete, kemény papírból készült kis könyvjelzőt használok, amire ezüst tollal van írva 2 idézet :)
    A blogod nagyon tetszik, semmit nem változtatnék rajta :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia,
      Köszönöm, az idézetek nekem is nagy gyengéim, mindenhol körbe vesznek, Rám nagyon inspirálóan hatnak, imádom őket, és nagy gyűjtőjük vagyok.
      Sok szerencsét kívánok :)

      Törlés
  5. Szia! Köszi a lehetőséget! Mint minden rendes könyvmoly én is odavagyok a könyvjelzőkért :D Van mindenféle: saját készítésű, íróktól kapott/nyert és persze sok vásárolt is. Sok sikert továbbiakban is :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Én köszönöm a részvételt és a kedves szavakat :) A bőség zavara, én is elkezdtem mostanában gyűjtögetni a könyvjelzőket, korábban, csak azt használtam, ami éppen a kezem alatt volt.
      Sok szerencsét!

      Törlés
  6. Szia! :)
    Pár könyvjelzőm akad. Például amit még az iskolában nyertem jutalomként vagy amit ajándékba kaptam. Ezekkel gazdálkodom. Nagyon jó a blogod, ezért nem hiszem, hogy kellene változtatni. Köszönjük a lehetőséget és hogy ilyen szépséget sikerült összeügyeskedned! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Én köszönöm a részvételt és a szavaidat. Nagyon jólestek :) mindig nagy löketet ad egy ilyen hozzászólás. Hiába kezdtem csak a magam örömére, ma már nagyon sokan olvastok, ezért mindig igyekszem megfelelni az elvárásoknak.
      Sok szerencsét!

      Törlés
  7. Sziaa :)
    Eddig minden bejegyzésedet olvastam a blogon és tetszetek.Főleg a Book TAG-es bejegyzések. Én egy lila selyem szalagot használok könyvjelzőnek amit egy régi maciról vágtam le.Azóta csak azt használom. :)
    U.i.: Több TOP Book Boyfriend-es bejegyzést olvasnék! :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Nagyom örülök, hogy ilyen lelkes olvasóm vagy :) Igyekszek akkor több Book Tag-et megcsinálni :)
      Köszönöm az ötletet, nem most, de akkor az év vége felé, majd csinálok egy Boyfriend-es bejegyzést 2015-ös olvasás alapján :)
      Sok szerencsét !

      Törlés
    2. Várni fogom :) Ebben biztos lehetsz :)

      Törlés
  8. Szia :)
    Köszönöm, akkor nem változtatok, kritikus vagyok magammal szemben, ezért néha jó mások véleményét is meghallgatni.
    Sok szerencsét :)

    VálaszTörlés
  9. Szia nagyon tetszik a blogod :) Már nagyon várom a boyfriendes bejegyzésedet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Köszönöm szépen, gyűlnek a jelöltek úgyhogy nehéz lesz kiválasztani az abszolút kedvenceket :)
      Sok sikert!

      Törlés