Inspiration #5

10:29


"Ötévesen megtanultam olvasni. A könyvek mindig csodás birodalmat jelentettek számomra - fehér oldalak, fekete tinta, de mindegyikben új világok és új barátok vártak. A mai napig fura érzés önt el, amikor először ütök fel egy kötetet. Izgatottá tesz a várakozás, hogy vajon hová jutok majd el, és kikkel találkozom benne."

   ˜  ̊  ˜
„A tenyerébe fogja az arcomat, és megcsókol. Nem Å‘rülten szenvedélyes csók, de valami a felszín alatt megéget. Mintha a lelkembÅ‘l próbálna magába szívni valamit; valamit ami több a puszta testiségnél.”
M. Leighton: Down to You – Rajtad áll

„Tudom, hogy az életet is ki tudja szívni a gyerek az emberbÅ‘l, és hogy könnyű eljutni arra a pontra, hogy az ember már kezdi azt hinni, hogy elment a józan esze.”
Tara Sivec: Csábítások és csemegék 

„– Nem Liam. Mindent neked köszönhetek! – nézett rá a futástól kivörösödött arccal. – MielÅ‘tt megismertelek, elveszett ember voltam. Csak sodródtam az árral, és évrÅ‘l évre elkeseredetten szembesültem azzal, milyen értelmetlen az életem. Melletted valahogy kezdenek a helyükre kerülni a dolgok… És bár meglehet, elkárhozik a lelkem, amiért el akarom pusztítani a világunkon basáskodó szemétládákat, soha nem éreztem magam ennyire elevennek.”
A. O. Esther: Gombnyomásra 3.

„Boldog vagyok. Boldog, hogy Trent itt van. 
Vágyakozom. Ismét érezni akarom, ahogy a bÅ‘re az enyémhez ér, ahogy a karja védelmez, ahogy az ajka az enyémre tapad. 
Szeretek. Bármi is történt köztünk, az valós volt. Tudom, hogy valós volt. És szeretem, amiért lehetÅ‘vé tette, hogy ezt átéljem. 
Remélek. Remélem, hogy valami gyönyörű kerekedhet ki ebbÅ‘l a tragikus történetbÅ‘l. 
Félek. Félek, hogy nem így lesz. 
Megbocsátok… Megbocsátok.”
K. A. Tucker: Ten Tiny Breaths – Tíz apró lélegzet 

„Ó, te jó ég!, jöttem rá, hogy mi az a fura érzés a gyomrombán. Ó, te jó ég, féltékeny vagyok! Ez komolyan a kibaszott féltékenység! Ó, hogy bassza meg! 
Elkönyveltem, hogy beteg vagyok.”
Kody Keplinger: The DUFF – A pótkerék

„Szerelmes voltam belé, elképzelni sem tudtam nélküle az életemet, ugyanakkor szerettem volna, ha nálam jobb jut neki. Igaz viszont, hogy elviselhetetlen volt a gondolat, hogy valaki mással van. Egyikünk sem gyÅ‘zhetett, mégsem veszíthettem el. Ellentétes érzéseim között hánykolódva lassan kimerültem.”
Jamie McGuire: Veszedelmes sorscsapás

„Ha teljes szívedbÅ‘l szeretsz valakit, olyan hirtelen kerít hatalmába ez az érzés, hogy nincs idÅ‘d mérlegelni vagy ellenállni.”
Jennifer Ashley: Lord Mackenzie tébolya

„Mindenkinek van egy sztorija; mindenki leplezi a múltját, hogy önmagát védje. Vannak, akik jobbak és alaposabbak másoknál.
De hogyan lehet élni egy olyan világban, ahol senki sem az, aminek látszik?”
Jodi Picoult: Vezeklés 

„Még nem tudtam, hogy mit szeretnék, de nem hagyhattam, hogy olyasmi befolyásoljon, amit könnyű megtenni, vagy amit valaki más helyesnek tart. IdÅ‘t kellett adnom magamnak, hogy eldönthessem, mi a legjobb számomra.”

Kiera Cass: The Selection – A Párválasztó 

You Might Also Like

0 megjegyzés