Blogger Identity Tag

16:19

Gondoltam, ezzel a Tag bejegyzéssel többet is megtudhattok rólam. A következő három napra is szuper dolgokat  tartogatok számotokra.




Mikor és miért kezdtél el blogolni?

Két évvel ezelőtt indult útjának a blog, bár úgy érzem a komolyabb blogolás, csak hónapokkal később kezdődött meg.
Az oka pedig végtelenül egyszerű. Imádtam olvasni és az írásra is szükségem volt, amikor elhatároztam, hogy elindítom a blogot. Tehát így született meg a Le Monde des Livres.

Van/volt több blogod is? Ha igen, azok milyen témájúak?

Jelenleg csak ez a blogom aktív, de korábban volt egy F1-es témájú blogom. Imádtam csinálni, csak a sors közbe szólt, de ennek köszönhetően, olvashatjátok ezeket a sorokat.

Miért pont könyves blogot írsz?

Mert az olvasás számomra mindig is fontos szerepet játszott, és úgy éreztem, hogy szeretném mások számára is megosztani a saját véleményemet. Össze akartam kötni a kikapcsolódást valami hasznossal.

Honnan jött a blogod nevének az ötlete?

Mindenképpen szerettem volna valami egyedit. Bár, ha most kellene választanom, nem éppen erre esne a választásom. Ugyanis a francia nyelv semmilyen módon nem kapcsolódik hozzám és úgy gondolom egy találó magyar név talán jobb választás lett volna. Bár egy biztos, nem fogok máshol ugyanezzel a névvel találkozni és így legalább mindenki be tudja azonosítani, melyik blogról is van szó.

Álnéven vagy sajáton írsz? Ha álnéven, akkor miért éppen ezt a nevet választottad?

Állnév, de mégse. Ugyanis a saját keresztnevem egy kis változással. Úgy gondolom ennek ma már nem sok jelentősége van, hiszen  a többség tudja, hogy ki is vagyok én. Mindezt nem is titkolom, hiszen büszke vagyok, hogy blogot vezetek.

Milyen szempontokat veszel figyelembe egy bejegyzés megírása során?

Ösztönösen írok. Nincs sablonom, hogy mik azok az elemek, amelyek mindenképp be kell építenem. Legtöbbször az adott könyv dönti el, hogy miről szól egy bejegyzés. Általában a szereplők és a főbb történések szerepet kapnak és a végén mindig egy figyelemfelkeltő zárás szerepel nálam.

Mi alapján keresel képeket a bejegyzéseidhez?

A lehető legaprólékosabb vagyok ebben az értelemben. Igyekszem a fejembe kialakult szereplőknek megfelelő képeket összeválogatni. Illetve mindig megjelenítem a könyv legfontosabb cselekményeit. Ezzel szeretném még inkább megszerettetni veletek az adott könyveket.

Mi a véleményed a nyereményjátékokról?

Szeretem megajándékozni azokat, akik velem tartanak. De nem vagyok annak a híve, hogy óriási nyereményjátékot csináljak. Azokat a nyereményjátékot, amit nálam találtok mind értetek folyik.

Recenziós könyveket olvasni?

Ez egy sarkalatos pont. Természetes én is kapok recenziós példányokat, de nem tonnaszámra, majd hónapos késésekkel írok róla. És mindig olyan könyvekről írok nektek, amelyiket szívesen is olvasom, és nem szeretem, ha megmondják, hogy csak jót írjak egy könyvről. Így olyanokkal működök együtt, akik azért küldik nekem el a könyvüket, legyen az egy kiadó vagy író, aki őszinte véleményt akar tőlem.

Hogyan reagálnak az emberek, ha elmondod, hogy könyves blogger vagy?

Érdeklődve. A családom és a barátaim is tudnak róla, hogy blogot írok. Nem is lenne könnyű titkolni. Én büszke vagyok és szívesen vállalom fel, hogy én blogger vagyok. 


You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Nagyon tetszik a bejegyzés! Így tényleg jobban meglehettett téged ismerni és én ennek nagyon örülök. Csak így tovább!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett és elértem vele az eredeti célom :)

      Törlés