Inspiration #10

14:15

A blog szülinapja alkalmából a mai inspirációs bejegyzés abban lesz különleges, hogy az itt olvasott idézetek valami módon kapcsolódnak hozzám. Esetleg a kedvenc könyvemből vannak, de többségük olyan, amely hozzásegítettek ahhoz, hogy azt az életet éljem, amit mindig is szerettem volna. Mert igenis, ha belekapaszkodsz egy olyan idézetbe, amely számodra fontos, képes leszel kilábalni a problémákból.


"Vannak olyan könyvek, amelyek álmodni hívnak, és vannak olyanok, amelyek megmutatják a valóságot."

„Az a nÅ‘, akinek végül sikerül megértenie a férfiakat, a világ ura, illetve úrnÅ‘je lesz. Szavam ne feledd.”
Julia Quinn - Lent délen, édes…

„Kinyitottam a könyvet, az arcomhoz emeltem, beszippantottam az illatát, és az se érdekelt, ha emiatt a többiek bolondnak néznek. Mindig is imádtam a könyvek illatát.”
                                                                                Kelly Oram: Cinder és Ella 
 „(…) mindenki követ el hibát az életben. Ez elkerülhetetlen. De venni kell egy mély lélegzetet, kihúzni magunkat, és továbblépni.”                                                                                                                                                                                          Penelope Douglas: Szívatás  

„Légy biztos benne, mit akarsz az életben, mondd ki, amit érzel, és soha ne félj önmagadtól. Szarni rá, mit gondolnak mások. A saját életedet kell élned, nem az övékét.”
                                                                                                             J. A. Redmerski: A soha határa

“Lélegzetelállító látni, ahogy élsz. Az életed csupa-csupa lehetÅ‘ség. Olyan élet, amit a legtöbb ember nem él meg.”
Rebecca Donovan: What If – Mi lenne, ha…

„Tudtam, hogy elÅ‘bb-utóbb szembe kell szállnom a démonjaimmal. Nem menekülhetek elÅ‘lük örökké.”
Rebecca Donovan – Boldogító lélegzet

„Nem arra született, hogy beálljon a sorba és olyan életet éljen, amit mások határoznak meg neki, hanem arra, hogy megtalálja az útját, amely egy szebb világba vezeti majd.”
A.O. Esther: Gombnyomásra 1.

„Ha olyan messzire futok, ameddig csak bírok, és teljesen kihajtom magamat, azt az egész szervezetem megérzi. Az izomláz a lábamban, a hányinger, a szívem kalapálása és a hÅ‘kiütés a bÅ‘römön mind-mind függÅ‘séget okoz. Igen, fájdalommal jár, ez azonban nem céltalan fájdalom. Talán a valóság elÅ‘li menekülés a cél, de ez a menekülés gyógyhatású. Érzem az eredményt.”
Jessica Park : Lélegezz velem!
„A lelkem mélyén mindig is irigy voltam a hozzá hasonló lányokra, akik fittyet hánynak az óvatoskodásra, és megbánás nélkül élik az életüket; akik gondtalanul csókolóznak ilyen-olyan srácokkal, megragadnak minden pillanatot, az életet utazásnak fogják fel, és persze minden partin Å‘k vannak a középpontban. Sokszor attól félek, hogy majd egy napon, visszatekintve az életemre azt érzem, hogy nem éltem eleget. Hogy nem ragadtam meg elég lehetÅ‘séget, hogy nem éltem meg a vad vágyaimat, és nem 
merészkedtem túl a komfortzónámon. Az én életem biztonságos, kiszámítható, jól ellenÅ‘rzött, és rendezett.”
K. Bromberg : Szükség

You Might Also Like

0 megjegyzés