Book Boyfriend Tag

16:54

Nőnap alkalmából egy általatok szeretett bejegyzést hoztam. Újra összegyűjtöttem nektek néhány könyves férfi karaktert. Hölgyeim fogadjátok szeretettel. 


A legromantikusabb pasi – Seth Prescott 

Nem könnyű romantikus férfi karaktert választani. Sethre azért esett a választásom, mert az egész történetben egy álompasit játszott, folyamatosan aggódott Megért és mindent megtett érte, úgyhogy számomra ő az abszolút romantikus pasi.

Szívbomlasztó mosolyt villantott fel, s közben egy fuvallat belekapott vállig érő, barna hajába és az arcába fújta a selymes fürtöket. Zöld szeme ragyogott, a füle mögé simította a haját és nevetett. Igen, átkozottul szívdöglesztő volt.

„Amikor azt mondtam, szeretlek, nem úgy értettem, hogy egy hétig vagy egy évig. Úgy értettem, örökké, a jó és rossz időkben is, akár esik, akár fúj. Tartósságra játszom, Mags. Azt reméltem, idővel te is ugyanúgy érzel majd és visszafogadsz.”






Sötét és morcos rosszfiú, aki nem is annyira rossz - Wesley James Carter

Mintha ezt a karaktert róla formázták volna, Wes pontosan egy rosszfiú, aki börtönbe ült, de közben az egyik legédesebb pasi a világon. Én egyszerűen szerelmes voltam az ő karakterében, és aki olvasta ez Egy font húst, az pontosan tudja miért.

A férfi kellemes látványt nyújtott rövidre nyírt hajával, széles, izmos vállával, kétnapos borostájával és hosszú lábával, amely kilógott a pad alól. A viselkedése azonban félelmetessé tette, körüllengte a veszély aurája. Kat észrevette, hogy a gallérja fölött egy kis, fekete vonal kandikál ki a bőrén, és kanyarog a nyakán. Milyen rosszfiús!

„Rémülten felnyögött, amikor a torka még jobban elszorult. Verejtékben úszó homlokát a felügyelő tisztje vállára hajtotta, és kimondta azokat a szavakat, amelyekről úgy gondolta, soha többé nem fogja kiejteni az óta a tizenhat évvel azelőtti, szörnyű éjszaka óta.
– Jack – suttogta. – Ő az én Barackom!”


Paranormális pasi - Aaron Warner Anderson 

Ő az a férfi karakter, akit először tiszta szívből utálsz, aztán rájössz, hogy át lettél vágva és ő egy nagyon is szerethető karakter.

Nagyon fiatal. Nem lehet sokkal idősebb nálam. Nyilvánvaló, hogy felelős valamiért, bár fogalmam sincs, hogy miért. Bőre makulátlan, állvonala markáns, erős. Szeme a smaragdzöld leghalványabb árnyalata, amit valaha láttam. Szép. Fanyar mosolya gondosan adagolt gonoszság. Olyasmin ül, amit trónnak képzel, de nem más, csak egy szék egy üres helyiség másik végében. Öltönye tökéletesen vasalt, szőke haja gondosan fésült, katonái tökéletes testőrök.

„– Egyszer azzal vádoltál, hogy semmit nem tudok a szerelemről – mondja. – De tévedtél. Talán azért hibáztatsz, mert túlságosan szeretlek. – Tekintete nagyon mély. Nagyon zöld. Nagyon hideg. – De én legalább nem tagadom le az érzelmeimet.”


A pasi, akit megszelídítenél - Sebastian Challon, Lord St. Vincent 

Sebastian az történelmi romantikus karakter, akit én is szívesen megszelídítem volna. És igen bár nem nekem, de Evienek igenis sikerült és éppen ezért a kedvenc párosom és ezáltal az egyik kedves történetem!

Ámulattal gondolt arra, milyen könnyen szót értett St. Vincenttel, aki meglehetősen félelmetesnek tűnt számára sugárzó jóképűségével, hidegkék szemének jeges pillantásával, csókokra és hazugságra teremtett szájával. A férfi úgy festett, mint egy bukott angyal, bővében mindazon veszélyes férfiszépségnek, amelyet Lucifer volt képes kieszelni. Ráadásul önző és gátlástalan volt.

„Sohasem tudom jóvá tenni azokat a dolgokat, amiket elkövettem. Istenem, bárcsak elölről kezdhetnék mindent! A kedvedért megpróbálnék jobb ember lenni. Meg…
– Nem kell másnak lenned, mint aki vagy. – Evie felemelte a fejét, és a könnyein át nézett rá. – Nem ezt mondtad nekem? Ha te tudsz feltétel nélkül szeretni, Sebastian, gondolod, hogy én nem? Ismerlek. Azt hiszem, egymást jobban ismerjük, mint saját magunkat. Ne merészelj elküldeni, tte gyáva!”

Egy fiú a friendzoneban -  Kile Woodwork

Kile karakter az, akire minden pillanatban számíthatsz, éppen ezért szeretnék én is magam mellé egy ilyen fiúbarátot. Bár eleinte úgy gondoltam, hogy ő is egy olyan szereplő lesz, aki megdobogtatja majd a szívem, a baráti oldalát jobban imádtam.

Kile lenézett rám, egy fürtje a szemébe lógott. Nagyon is ráfért volna egy hajvágás és borotválkozás, s az inge is túl nagynak tűnt.

„Nagyot sóhajtottam. – Rendben. Akkor később majd kereslek, jó? Kile sebtében még megszorította a kezem. – Persze. Szólj, ha bármire szükséged lenne. Mosolyogva távoztam, mert tudtam, hogy komolyan gondolja. Az motoszkált a fejemben, hogy a szalonban tartózkodó összes fiatalember ugrana, ha kérnék valamit, és a gondolat bearanyozta amúgy eléggé sivár napomat. „


A lelkitársad - Evan Mathews 

Evant azért szeretem annyira, mert képes volt Emma életébe fényt vinni. Ő volt az a srác, aki meglátta a visszahúzódó lányt, és aki segített elviselni a fájdalmat, amit Emmának át kellett élni. Evan egy támasz volt, egy életet mentő levegő egy fájdalommal teli életben.

Égszínkék, kihajtott gallérú inget és tökéletesen szabott farmert viselt. Az ing ujját felgyűrte, a nyakán épp annyi gombot gombolt ki, amennyi megmutatta sima bőrét, és sejtette szikár, izmos alakját. Az ing érvényre juttatta acélkék szemét, amely ide-oda járt a szobában, kapcsolatot teremtve hallgatóságával. Volt benne még valami, amit nem egészen tudtam meghatározni. Idősebbnek tűnt. Fiatal arcához képest erős állkapcsa volt, amely érvényre juttatta a járomcsontjait, a szemöldökereszét, az egyenes orrát és a tökéletes vonalú száját.Szobrász sem faraghatott volna jobb csontszerkezetet.

„– Könyörögtem, hogy lélegezz; valahányszor levegőt fújtam be, könyörögtem, hogy lélegezz! És akkor… lélegzetet vettél.”
 „– Gyönyörű – leheltem. Csodálatos, mennyi szenvedély és igazság sűrűsödött össze abban az egyetlen pillanatképben. 
– Szeretem ezt a képet – mondta halkan Evan. – Azt hiszem, azért, mert szeretem a lányt a képen.”

A pasi, akivel elszöknél - Harald Tryggvason 

Harald pedig az első pillanattól kezdve belopta magát a szívembe. Számomra tökéletes karakter, kőkemény katona és vezér, de közben egy szerető és gondoskodó férfi. Így biztos, hogy elszöknék vele, bárhova.

A király vonzó férfi volt. Nem volt nagydarab, mint az angyalok, de így is egy fejjel magasabb volt Machielnél. harcedzett teste és büszke tartása arról árulkodott, hogy nem ijed meg a saját árnyékától. Világosszőke haja kuszán állt, szakálla rövidre nyírt, amitől az arca fiatalabbnak tűnt valós koránál. Az orra egyenes volt a szája érzéki, az állán kis hasíték. Harald széles, napbarnított hátát a vállától a csípőjéig egy fekete farkas-tetoválás díszítette. A válla izmos volt, vaskos karját kígyót ábrázoló tetoválás díszítette.

 Nem dönthetsz helyettem! 
– Már hogy ne dönthetnék? 
– Mert király vagy? 
Harald bólintott. 
– Például.

A pasi, akivel bárhová elmennél - Tristan Cole

Tristan Cole az a személy, aki mindenki lelkét a legmélyebben megérinti, éppen ezért bíznék meg benne és követném őt.

A vízben, ing nélkül, combközépig érő sortban nem más állt, mint Tristan, és heves mozdulatokkal locsolta az arcára a vizet. Ujjai szinte teljesen belevesztek ápolatlan szakállába. Pillantásom végigtáncolt lebarnult, szőrös mellkasán, amit ugyancsak alaposan lemosott, aztán megállapodott a bal karját és a mellkasát borító tetoválásokon. Képtelen voltam elfordítani róluk a szememet. Több volt, mint amennyit össze tudtam volna számolni, ugyanakkor szerettem volna alaposan szemügyre venni valamennyit.
„Felkapott, újra megcsókolt, mélyen, szenvedélyesen és a csókjában minden benne volt. A szerelem, a boldogság és a remény. És ezúttal ő mondta azt, hogy igen”


A pasi, akivel szívesen maradnál egy lakatlan szigeten – Rafe

Rafe, mit is mondhatnák róla. Nyugodtan zárjatok össze vele egy lakatlan szigeten, én lennék a legboldogabb.

Napszítta, sötét hajával és felhorzsolt kezével sokkal számítóbbnak tűnt, mint a városi halászok. Valami szokatlan merészség is sugárzott róla, a tartásából, mintha minden lépését tökéletesen magabiztosan tenné meg.

„– Ha nem vagyok veled, azon töprengek, hogy merre járhatsz, mit csinálhatsz. Hogy mennyire szeretnélek megérinteni. A bőrödet, a hajadat… végigfuttatni minden sötét tincset az ujjaim között. Át akarlak ölelni. A kezed… az állad… – Hozzám hajolt, éreztem a leheletét a bőrömön. – Szorosan magamhoz akarlak húzni, és soha el se ereszteni – suttogta. „


Egy badass pasi – Gideon Cross

Talán azért mert, van benne egy kis veszély, titkokat hordozz amellett, hogy elképesztően szexi és „kívánatos”.

Lélegzetelállító arcát hollófekete haj keretezte. Arcberendezése szobrász vésőjére kívánkozott: határozott metszésű száj, egyenes orr, átható kék szempár. Pompás. A kék szem kissé összeszűkült, de az arc rutinosan kifejezéstelen maradt. Az inge és az öltönye fekete volt ugyan, a nyakkendője azonban tökéletesen illett világító íriszéhez. A hangja sima és kulturált volt, némi reszelős éllel, amitől kellemesen összerándult a gyomrom. A szexet juttatta eszembe. A fantasztikus szexet. Nemcsak gyönyörű volt, hanem egyszerűen… lenyűgöző. Az a fajta fickó volt, akinek láttán a nők a blúzukkal együtt a gátlásaikat is szíves-örömest levetették. 

 „Az emberek túljutnak a szerelmen. Tudnak élni nélküle, tovább tudnak lépni. A szerelmet el lehet veszíteni, és újra megtalálni. De nálam nem ez a helyzet. Én nem élnélek túl Eva. (…) 
– A megszállottad vagyok, angyalka. Függő lettem tőled. Te vagy minden, amit valaha akartam, amire valaha is szükségem volt, amiről valaha is álmodtam. Te vagy 
minden. Tőled élek és lélegzem. Neked. (…) 
– Mikor reggel felkelek, csak azért tudok szembenézni a világgal, mert te is ott vagy benne. (…) A világ miattad olyan értelmet nyert, mint korábban soha. Most már van benne helyem, melletted.”

You Might Also Like

0 megjegyzés