Erin Watt : The Royals - Megtört herceg #2

13:03

Mondhatom, hogy az előző rész után egyből szerettem volna a folytatást, köszönhetően a brutális függővégnek. A folytatást pedig éppen annyira élveztem, mint az előző részt.


Kikötőben vívott ökölharctól kezdve az iskolai bunyóig: életek omlanak össze a csillogó-villogó palotában, miközben egy srác próbálja menteni a bőrét. 

Reed Royalnak mindene megvan: vonzó külső, befolyásos család, sok pénz. Az elit gimiben sorban állnak a lányok, hogy vele lehessenek. Ő viszont magasról tesz mindenkire, mert csak a családja érdekli – amíg Ella Harper be nem sétál az életébe. 

Izzó gyűlölettel indul a kapcsolatuk, mert azt akarja, hogy az apja új nevelt lánya szenvedjen. De aztán minden átfordul valami egész másba. Közel akarja tudni magához Ellát. Biztonságban. Egy ostoba hiba miatt azonban Ella elmenekül a karjaiból, így káosz köszönt a Royal-palotára. Reed azon kapja magát, hogy összeomlik az egész világa. 

Ella már nem kíváncsi rá. Azt mondja, hogy csak tönkretennék egymást. 
Talán igaza van.




Idézetek:


„Szóval nem, nem engedem meg magamnak, hogy reménykedjek. Nem bírja el a szívem. Még egyszer már nem.”

„A kérdés, amit fel kéne tennem magamnak, hogy hagyom-e, hogy egy srác tönkretegye az életemet.”  

„Sohasem volt igazából szükségem semmire, mielőtt megismertem őt. Most már levegőt venni is nehéz úgy, hogy nincs mellettem."

„De egyvalamit tudok Reed Royalról. Hogy egy önző paraszt. Azt csinálja, amit akar, és akkor, amikor akarja.

„A kapcsolatunk igazából… Bonyolult. Sokszor még én magam sem értem. Csak azt tudom, hogy valami mélyebb kötődés van közöttünk, hogy hasonló veszteséget éltünk meg. Hogy az ő boldogsága hozzájárul az enyémhez.

– Én végeztem a játszmákkal, Ella. Számomra nem létezik másik lány ezen a világon. Ha beszélni látsz az egyikkel, akkor tudd, hogy rólad beszélek. Ha sétálni látsz az egyik mellett, akkor tudd, hogy azt kívánom, bárcsak te lennél az – lép felém. – Te vagy nekem az egyetlen.”

 
A könyv megint az első pillanatban magával ragadott és szinte faltam a sorokat. Őszintén mondom engem ez a sorozat abszolút megvett, az első pillanatban tudtam, ez egy szerelem lesz, annak ellenére, hogy mennyire megosztó ez a történet. Valószínűleg sokaknak most se nyerte el a tetszését a könyv, hiszen mondjuk ki, hogy a sötét oldala erőteljesen érződik minden kötetben, mert igenis tele van szexualitással, agresszivitással és pénzzel, de ennek ellenére van a történetnek egy nagyon törékeny oldala. Ella és Royal fiúk ugyanolyan fájdalmakkal teli életet élnek és ugyanúgy szenvednek a múlt miatt. A Royal család ugyanis, már bocsánat, de igencsak elcseszett. Minden fiúnak megvan a saját keresztje, de az írónők tökéletesen rejtik el a sorok között, hogy mit jelent egy családban a nő jelenléte, hogyan lágyítja meg az örökös ellenségeskedést és visz fényt az örökös sötétségbe.

Reed mondhatjuk, hogy teljes fordulaton megy keresztül és mindenért képes Elláért, de nem, őbenne továbbra is él az a rosszfiú, akit megismertünk, csak már fény van az életében, Ella személyében, és talán végre a szenvedésekkel töltött éveket is maguk mögött hagyhatják, de ez még messze van. Ella még karakánabbá és még magabiztosabbá válik, puszta jelenlétével varázsol életet a Royal család mindennapjaiba, de mindez a felszín, hiszen igenis benne van a fájdalom, amit Reed okozott.

A második rész még több meglepetést, még több váratlan fordulatot és drámát hordozz, melynek garantálom, hogy minden pillanatát imádni fogod. A váltott nézőpont pedig Ella és Reed szemszögébe is betekintést nyújt, mellyel jobban megismerhetjük a Royal testvérek sötét titkait. Mégis sokszor kicsit olyan érzésem van olvasás közbe, hogy nem értem mi is van. Ki, mit és miért tesz, milyen titkok, vagy fájdalmak állnak a szereplők tettei mögött, de éppen ez a bizonytalanság olyan izgalmas a könyvben, mert egyszerűen kiszámíthatatlan mi lesz a következő megdöbbentő lépés.

Milyen ez a könyv? Azon kívül, hogy megosztó? Drámai, meglepő fordulatokkal, romantikával, túlfűtött érzelmekkel, hazugságokkal és intrikával teli világ, de közben van benne egyfajta könnyedség. Szerintem nem fogsz csalódni, de készülj fel, hogy ezek a Royal fiúk még mindig tönkretesznek!

Értékelésem:


You Might Also Like

0 megjegyzés